Acest website sau tool-urile externe folosesc cookie-uri necesare pentru buna lui functionare, in scopurile descrise in politica de cookie-uri. Pentru a afla mai multe despre acestea si despre modul in care poti sa revoci acordul pentru cookie-urile folosite, te rugam sa consulti Politica de Cookies. Prin inchiderea acestui mesaj de notificare, derularea paginii, accesarea link-urilor sau continuarea navigarii in website in orice fel, iti dai acceptul pentru folosirea de cookie-uri.
Oferim 1000 euro credit ca sa migrezi magazinul la Gomag! Descopera oferta!
X
icon

MailAgent

MailAgent este o companie romaneasca in portofoliul careia gasesti instrumente dedicate pentru trimiterea de email-uri.

Gratuit

Disponibil pentru toate abonamentele

Activeaza aplicatia Website Partener

Despre Aplicatie

MailAgent este o companie romaneasca in portofoliul careia gasesti instrumente dedicate pentru trimiterea de email-uri, newslettere si SMS, precum si crearea de sondaje, landing pages si publicare automata a mesajelor din newslettere direct pe Facebook.

Solutia promite cea mai mare viteza de trimitere de peste 2000 de email-uri pe secunda, si iti ofera abonamente personalizate in functie de numarul de contacte din baza ta.

Daca vrei sa folosesti instrumentele MailAgent pentru a continua comunicarea cu contactele si clientii tai, iti recomandam sa faci setarile initiale in aplicatia dedicata din Gomag.

Cum functioneaza?

Trimite email-uri si newslettere cu MailAgent, pentru o comunicare relevanta cu clientii tai.

Ai nevoie, mai intai, de un cont MailAgent din care vei prelua datele necesare pentru a le completa in aplicatia cu acelasi nume din Gomag.

Aceasta setare iti ofera posibilitatea de a sincroniza magazinul tau online cu contul MailAgent, fara sa trebuiasca sa stii cod sau sa ai nevoie de asistenta specializata.

Sincronizarea te ajuta sa automatizezi o parte a task-urilor legate de setarile campaniilor pe email sau sa preiei automat date din magazin (si viceversa) cand stabilesti conditii in pagini si popup-uri sau in newslettere.

Practic, economisesti timp astfel incat sa te poti concentra pe partea creativa, pentru ca mesajele trimise sa fie convingatoare si sa atraga vanzari in site-ul tau.



close

Acceseaza Magazin

Acceseaza Magazin