(Re)Incepe sa vinzi online in timp record cu o platforma stabila, sigura si echipata cu beneficii exclusive.
Cel mai important lucru atunci cand decizi sa migrezi magazinul este sa pastrezi informatiile despre produsele tale. Practic, asta inseamna ca noi ne vom ocupa sa preluam produsele cu intreaga lor documentatie: descrieri, imagini, atribute etc.
Atunci cand muti magazinul pe platforma Gomag - deci ii schimbi locatia, este vital sa nu pierzi pozitiile castigate in Google. Vrei o migrare realizata corect, in caz contrar pozitiile pierdute pot duce la scaderea vanzarilor si a profitului.
Atat clientii tai, cat si robotii motoarelor de cautare, trebuie sa poata accesa in continuare informatia relevanta din magazinul tau, chiar daca URL-urile acestuia se modifica. De aceea, noi redirectionam link-urile produselor si categoriilor de produse pentru ca tranzitia sa se faca in conditii optime.
La fel cum clientii tai vor fi capabili sa te gaseasca usor, si tu vei putea pastra datele lor. Informatiile acestea se vor prelua la migrarea magazinului.
Ai siguranta ca ai tai clienti nu simt schimbarea ca pe o situatie negativa si nu mai trebuie sa isi refaca un cont in magazinul tau. Eviti pierderile si castigi fidelitatea clientilor.
Vei avea la dispozitie datele necesare pentru a mentine legatura cu ei si pentru a folosi strategiile de marketing in mod eficient.
Istoricul comenzilor realizate in magazinul tau este un bun pe care il poti valorifica la maximum. Practic, poti tine cont de aceste informatii pentru personalizarea ofertelor si a campaniilor de comunicare.
Tocmai de aceea, serviciul Migrare la Gomag include si preluarea automata a comenzilor din vechea platforma. Ne ocupam noi de acest aspect astfel incat sa poti accesa in continuare istoricul de comenzi al fiecarui client si sa iti optimizezi mesajele trimise, pe baza acestuia.
Platforma Gomag vine cu o serie de teme optimizate astfel incat magazinul tau sa aiba un look fresh! Paginile sunt estetice, informatia este organizata, iar clientul depune un efort minim pentru a finaliza comanda.
La finalul migrarii noi ne vom asigura ca stocurile din magazin sunt acelea reale, actualizate corect. Nu iti mai bati capul cu reglarea lor inainte de a incepe sa vinzi pe noua platforma, si economisesti timp.
Pe tot parcursul migrarii vei beneficia de suport tehnic pe email, dar si telefonic. Practic, vei relansa noul magazin cat mai repede si vei depasi cu brio toate provocarile cu care vine utilizarea unui nou panou de administrare. Bonus, iti oferim acces si la o documentatie actualizata unde gasesti toti pasii pe care trebuie sa ii faci pentru setarile utile in magazin.
Teme dedicate pe industrii, optimizate pentru orice dispozitiv
Panou de administrare intuitiv, chiar si pentru persoanele fara cunostinte tehnice
Module dedicate pentru gestionarea comenzilor
CRM nativ in platforma
Servicii exclusive de procesare plata, prin GPayments
Constructor de pagini si landing pages
Functii de automatizare, incluse in platforma
Sistem checkout one-page, optimizat pentru conversie
Aplicatii incluse pentru optimizarea experientei, majoritatea gratuite
Instrumente de raportare avansate
Hosting inclus pentru continutul magazinului
Customer care prompt
Integrare facila, fara costuri suplimentare, cu aplicatii terte
Aplicatie exclusiva pentru livrari fara stres, prin GShipments
Costuri accesibile, cu abonamente potrivite pentru fiecare nivel
Comunitate +17.500 membri in care poti gasi solutii
Acum ai sansa sa dai o noua fata business-ului tau, pentru ca rezultatul acestui proces nu va fi doar o copie 1 la 1 a magazinului actual.
Noi vom prelua toata informatia necesara din vechiul magazin si iti vom oferi functionalitatile de care ai nevoie pentru o remodelare a brandului tau, astfel incat sa vinzi mai mult!
Odata cu mutarea magazinului ai sansa sa construiesti o imagine proaspata brand-ului tau, sa ii oferi o identitate care sa il apropie de clientii tai si un design fresh, in pas cu conceptul tau de business.
Cere consultanta gratuitaVinzi acolo unde oamenii intra cu o intentie ridicata de cumparare, prin integrarea gratuita cu eMAG Marketplace
Vei livra produsele prin parteneri de incredere, integrati gratuit cu magazinul tau
Castigi mai multi clienti oferind optiuni usoare de plata, inclusiv printr-un serviciu dedicat, cu comisioane negociate in favoarea ta
Facturarea si gestiunea se transforma in floare la ureche, cu solutii integrate corect
Poti externaliza toata partea de logistica astfel incat sa scapi de stres, cu servicii e-fulfillment specializate
Obtii clienti cu putere de cumparare, folosind solutiile de marketing integrate cu magazinul tau
Ai la dispozitie multiple solutii pentru comunicarea si automatizarea pe newsletter
Oferi un plus de incredere clientilor prin aplicatii de live chat gata de integrat
Iti oferim consultanta gratuita pentru migrarea magazinului tau la Gomag. In plus, daca magazinul tau indeplineste conditiile auditului nostru, beneficiezi de migrare gratuita.
GRATUIT* 550eur
* La alegerea unui abonament anual Gomag, pentru magazine care indeplinesc conditiile auditului nostru. Preturile nu contin TVA.
** Acest serviciu nu include preluarea design-ului sau a functionalitatilor existente in magazinul actual.
1
Pe tichete, pe email, la telefon, documentatie scrisa si tutoriale video… oricum iti place! Te sustinem sa iti relansezi magazinul in cea mai buna conditie, sa iti cresti afacerea cu usurinta si sa vinzi online, fara dureri de cap.
2
Iti oferim siguranta ca migrarea magazinului tau este realizata de o echipa dedicata de experti, care s-a ocupat cu succes de migrarea a peste 500 de magazine online.
3
Iti oferim suportul necesar sa obtii maximul de rezultate in urma migrarii la Gomag. In plus, ai acces la: webinarii live, articole, ghiduri si video-uri, postate constant. Suntem partenerii seriosi pe care ii cauti!
Migrare mai simpla
Obții mai multă libertate mutându-ți magazinul pe Gomag.
Experții noștri te sprijină în procesul de migrare, devenind parteneri strategici de la început.
©2024 Gomag. Toate drepturile rezervate.