Acest website sau tool-urile externe folosesc cookie-uri necesare pentru buna lui functionare, in scopurile descrise in politica de cookie-uri. Pentru a afla mai multe despre acestea si despre modul in care poti sa revoci acordul pentru cookie-urile folosite, te rugam sa consulti Politica de Cookies. Prin inchiderea acestui mesaj de notificare, derularea paginii, accesarea link-urilor sau continuarea navigarii in website in orice fel, iti dai acceptul pentru folosirea de cookie-uri.
Oferim 1000 euro credit ca sa migrezi magazinul la Gomag! Descopera oferta!
X
icon

Saga Software

Saga Software iti ofera programe de contabilitate, salarii si evidenta de stocuri. Este fara restrictii, si e actualizat permanent, contra unui abonament.

3€ / luna

Disponibil pentru toate abonamentele

Activeaza aplicatia Website Partener

Despre Aplicatie

Saga Software iti ofera programe de contabilitate, salarii si evidenta de stocuri. Este fara restrictii, si e actualizat permanent, contra unui abonament.

Practic, poti descarca aplicatia si o poti testa cat vrei, pana inveti cum se tine o evidenta contabila. Este un instrument de lucru si de test la indemana. Aplicatia poate fi folosita si fara a fi actualizata, insa in lucru activ ai nevoie de actualizari, asa ca va trebui sa optezi pentru un abonament.

Daca folosesti programele Saga Software in magazinul tau online, daca vrei sa faci import de stocuri si preturi sau / si sa exporti facturi, e recomandat sa faci integrarea. Aplicatia dedicata din Gomag iti ofera o optiune super simpla de folosit.

Cum functioneaza?

Transforma partea de contabilitate a firmei tale intr-o activitate care nu iti mai da batai de cap.

  • Pentru activarea aplicatiei Saga Software in Gomag, trimite un email si specifica acest lucru catre echipa Help Gomag.
  • Odata aplicatia activa, iti va fi mult mai simplu sa exporti facturile pentru a le incarca rapid in Saga. In sens invers, iti poti descarca fisierele legate de stocuri din Saga pentru a le incarca in magazinul Gomag, astfel incat datele sa se actualizeze automat.
  • Economisesti timp, efort si iti pastrezi datele corecte pentru ca lucrurile sa fie mai usoare pe partea de contabilitate.


close

Acceseaza Magazin

Acceseaza Magazin