Acest website sau tool-urile externe folosesc cookie-uri necesare pentru buna lui functionare, in scopurile descrise in politica de cookie-uri. Pentru a afla mai multe despre acestea si despre modul in care poti sa revoci acordul pentru cookie-urile folosite, te rugam sa consulti Politica de Cookies. Prin inchiderea acestui mesaj de notificare, derularea paginii, accesarea link-urilor sau continuarea navigarii in website in orice fel, iti dai acceptul pentru folosirea de cookie-uri.
icon

Grupuri de Clienti

Imparte clientii in grupuri si comunica-le mesaje / oferte personalizat. In acest fel, le vinzi mai mult.

Gratuit

Disponibil pentru Elite, Enterprise

Activeaza aplicatia

Despre Aplicatie

Imparte clientii in grupuri si comunica-le mesaje / oferte personalizat. In acest fel, le vinzi mai mult.

Aplicatia Grupuri Clienti te ajuta sa segmentezi clientii si sa ii semnalezi conform unor caracteristici comune. De exemplu, poti face un grup pentru clientii fideli, care cumpara de mai multe ori sau de o anumita valoare.

Ii mai poti identifica pe clientii problema, care au o rata de retur sau refuzare a comenzii prea mare - asa ca le poti conditiona comenzile pentru a plati un avans sau pentru a obtine o confirmare inainte de trimiterea coletului.

Sau poti delimita clientii care cumpara de valori foarte mari, ori pe cei care prefera anumite categorii de produse.

Cand stii ce le place clientilor existenti sau ce obiceiuri si interese au, mesajele de marketing se scriu singure. Ii targetezi in mod personalizat, astfel ca mesajele si oferte sunt super relevante pentru ei.

Efectul? Vor cumpara mai mult si vor avea incredere in magazinul tau, pentru ca ii tratezi in mod corect.

Cum functioneaza?

Segmenteaza clientii si cucereste-i de fiecare data cand le comunici ceva, in mod personalizat nevoilor lor.

  • Activeaza aplicatia Grupuri Clienti din Gomag.
  • Creeaza, propriu-zis, grupuri conform strategiei de business si a tipurilor de clienti. Gasesti optiunea de adaugare grup in CRM Gomag, acolo unde se va afisa si lista grupurilor existente, odata ce le creezi. De ex., clienti dintr-o anumita locatie, clienti fideli, clienti problema, clienti B2B etc.
  • Odata ce ai grupurile delimitate, foloseste platforma pentru a-i tinti personalizat: poti face reguli de reduceri pentru un anumit grup, pachete de produse sau cadouri in functie de ce stii ca le place, poti pune produselor un adaos diferit, poti seta un email automat pentru a fi trimis catre grupul dorit etc.

Studii de Caz

Cum folosesti CRM Gomag – Gestioneaza eficient task-urile & clientii

Afla cum te ajuta segmentarea clientilor in grupuri sa iti promovezi magazinul in mod corect si sa vinzi online cu succes. Pune accentul pe relevanta abordarilor de marketing si ofertare, iar clientii tai se vor simti recunoscuti si recunoscatori. Brandul tau va creste.

Citeste mai mult



close

Acceseaza Magazin

Acceseaza Magazin