Acest website sau tool-urile externe folosesc cookie-uri necesare pentru buna lui functionare, in scopurile descrise in politica de cookie-uri. Pentru a afla mai multe despre acestea si despre modul in care poti sa revoci acordul pentru cookie-urile folosite, te rugam sa consulti Politica de Cookies. Prin inchiderea acestui mesaj de notificare, derularea paginii, accesarea link-urilor sau continuarea navigarii in website in orice fel, iti dai acceptul pentru folosirea de cookie-uri.
Oferim 1000 euro credit ca sa migrezi magazinul la Gomag! Descopera oferta!
X
icon

Google Tag Manager

Google Tag Manager este un instrument Google gratuit care simplifica procesul de adaugare si modificare a tag-urilor din site, necesare pentru remarketing, analytics si tracking, fara sa mai trebuiasca sa intri in cod sau sa modifici site-ul.

Gratuit

Disponibil pentru toate abonamentele

Activeaza aplicatia Website Partener

Despre Aplicatie

Google Tag Manager este un instrument Google gratuit care simplifica procesul de adaugare si modificare a tag-urilor din site, necesare pentru remarketing, analytics si tracking, fara sa mai trebuiasca sa intri in cod sau sa modifici site-ul.

Un singur cod este plasat pe fiecare pagina a site-ului tau, practic codul de instalare pentru containerul Google Tag Manager.

Acest cod de instalare pentru container functioneaza ca si un… ei bine, container - stocand si implementand diferite tag-uri de marketing si analytics. Prin intermediul panoului de administrare GTM poti adauga, edita, activa, dezactiva si elimina orice tag, din cateva click-uri.

Datorita tag-urilor poti folosi o multime de alte tool-uri de marketing, utile pentru perfectionarea strategiei tale.

Noi iti recomandam sa folosesti Google Tag Manager, precum si aplicatia din Gomag.

Cum functioneaza?

Adauga tag-urile necesare pentru marketing, simplu si rapid.

Ai nevoie de un cont Google Tag Manager de unde vei prelua codurile pe care trebuie sa le completezi in aplicatia Google Tag Manager din Gomag.

Odata setarea realizata, iti va fi mai simplu sa masori corect actiunile de marketing si sa obtii acces la date pentru optimizarea strategiei de business.

Pe langa faptul ca poti folosi GTM pentru a insera diverse etichete de urmarire (click-uri pe link-uri, completarea formularelor, descarcarea de resurse din site, tranzactiile, erorile etc.), Tag Manager te ajuta sa implementezi unele modificari SEO tehnice



close

Acceseaza Magazin

Acceseaza Magazin