Acest website sau tool-urile externe folosesc cookie-uri necesare pentru buna lui functionare, in scopurile descrise in politica de cookie-uri. Pentru a afla mai multe despre acestea si despre modul in care poti sa revoci acordul pentru cookie-urile folosite, te rugam sa consulti Politica de Cookies. Prin inchiderea acestui mesaj de notificare, derularea paginii, accesarea link-urilor sau continuarea navigarii in website in orice fel, iti dai acceptul pentru folosirea de cookie-uri.
Oferim 1000 euro credit ca sa migrezi magazinul la Gomag! Descopera oferta!
X
icon

Gomag Link

Gomag Link faciliteaza conexiunea dintre multiple magazine de pe platforma Gomag. Aplicatia ajuta la economisirea de resurse valoroase si se poate utiliza cu succes de catre revanzatori, cei care detin magazine secundare, atat pe piata nationala cat si internationala, si de catre cei cu mai multe magazine proprii, pe diferite nise.

Gratuit

Disponibil pentru Plus, Pro, Enterprise

Activeaza aplicatia

Despre Aplicatie

Gomag Link simplifica relatia dintre multiple magazine online pe Gomag, cum ar fi cele aflate intr-o relatie furnizor - revanzator. Practic, aplicatia iti permite sa conectezi mult mai simplu 1 sau mai multe magazine online de pe Gomag pentru a fluidiza schimbul de informatii, in timp ce scade timpul de implementare si costurile. In beta, Gomag Link a generat peste 2.4 milioane de euro in venituri pentru clientii care au implementat acest serviciu. Exista 3 scenarii principale in care aceasta aplicatie iti ofera beneficii: Cand esti un furnizor de produse ce foloseste deja platforma Gomag sau vrei sa revinzi produsele unui astfel de furnizor. Cand vrei sa iti conectezi magazinul principal cu altele secundare pe care le detii, dar pe alt domeniu sau pentru o alta piata (poate chiar internationala). Cand vrei sa iti conectezi magazinele proprii intre ele, fie ca ai un magazin general si altele specializate pe anumite categorii de produse sau pe anumite branduri. Indiferent de scenariu, Gomag Linkiti ofera oportunitatea sa economisesti resurse valoroase, astfel incat sa le poti investi in lucruri mai importante.

Cum functioneaza?

Practic, exista 2 parti, A si B, identificate ca 1 seller si 1 reseller. Cand trimiti o cerere pentru activarea Gomag Link, echipa noastra realizeaza setup-ul pentru preluarea produselor seller-ului in magazinul reseller-ului, in cazul in care acestea nu exista deja acolo. Ulterior, se vor sincroniza stocurile seller-ului cu stocul reseller-ului. Daca se comanda x bucati dintr-un produs de la reseller, acestea se vor scadea automat si de la seller. Seller-ul poate alege ce categorii, ce brand-uri de produse sa trimita catre reseller si daca doreste sa primeasca comenzile de la reseller (uzual, in cazul in care se face dropshipping). Pe de cealalta parte, reseller-ul poate alege daca doreste sa creeze produse noi sau nu, daca sa sincronizeze preturile produselor, daca sa coreleze categoriile de produse, daca adauga adaosuri, daca foloseste aceleasi atribute etc. Gomag presupune costuri doar din prisma abonamentului pe care trebuie sa le aiba active cele doua magazine ce se vor conectate. Din pozitia de furnizor, va trebui ca magazinul tau sa functioneze cel putin cu abonamentul Pro, deoarece Gomag Link are nevoie sa existe in magazin functiile Import & Export – disponibile de la acest abonament, in sus, pentru a le face in mod automat. Din pozitia de revanzator, magazinul tau va trebui sa aiba activ cel putin abonamentul Plus, sau mai mult. Astfel, in functie de abonamente, exista implicit un anumit numar de link-uri – legaturi intre un magazin si mai multe, incorporate in pachet. Abonamentul Plus – poti activa gratuit 1 link cu un alt magazin Abonament Pro – poti activa gratuit 2 link-uri cu alte magazine Abonament Enterprise – poti activa gratuit 3 link-uri cu alte magazine Desigur, daca ai nevoie de mai multe link-uri decat cele disponibile implicit, pentru ca vrei sa fii conectat cu mai multe magazine, de exemplu, pot fi activate, contra-cost. Pentru activarea aplicatiei Gomag Link te rugam sa trimiti un email catre colegii din echipa de Customer Support care se vor ocupa de intregul proces.

close

Acceseaza Magazin

Acceseaza Magazin