Configureaza o valoare minima pentru cosul de cumparaturi, un prag la care clientul trebuie sa ajunga sau sa il depaseasca pentru a putea plasa comanda.
Daca vinzi produse la preturi relativ mici si vrei sa previi comenzile prea scumpe pentru a fi gestionate (ai costuri prea mari de livrare si ambalare), cu precadere pentru B2B, activeaza aplicatia Valoare comanda minima din Gomag.
Conform legislatiei, NU este legal sa impui o valoare pentru comanda minima cand vinzi B2C, caz in care e recomandat sa creezi mai degraba reguli diferite pentru livrare, de exemplu. Insa poti conditiona comenzile B2B.
Practic, tu setezi o valoare minima pentru cosul de cumparaturi, un prag la care clientul trebuie sa ajunga sau sa il depaseasca pentru a putea comanda.
Foloseste-te de campul text din aceasta aplicatie pentru a-i oferi clientului o explicatie subtila incat sa-l motivezi sa cumpere cat mai mult - pentru ca e in beneficiul lui.
Stabileste un prag pentru comanda minima si asigura-te ca ai comenzi profitabile.
Odata ce activezi aplicatia Valoare comanda minima din Gomag, poti stabili instant un prag minim pe care clientul trebuie sa il atinga pentru a reusi sa finalizeze comanda. In cazul in care cosul nu contine suma necesara, ii va fi afisat un mesaj ce il invita sa continue cumparaturile (tu stabilesti cum arata acest mesaj).
Aplicatia te ajuta sa eviti comenzile prea scumpe pentru tine, cele care nu iti aduc niciun profit sau ar putea chiar descuraja clientul sa finalizeze comanda, pentru ca taxele de manipulare si livrare a marfii sunt prea mari.
Ramane la latitudinea ta daca vrei sa folosesti aceasta strategie in magazinul online sau daca alegi sa faci strategii diferite de pret pentru produse.
Noi recomandam aplicatia in special pentru vanzarile B2B, unde este mai eficient pentru ambele parti sa fie generate comenzi in cantitate mare.
©2024 Gomag. Toate drepturile rezervate.