Domeniul antreprenoriatului și al e-commerce-ului este împânzit de diferite mituri; de la cele referitoare la secrete pentru succes, până la cele legate de costuri, soluții ideale sau abilități.
Inteligenta artificiala (AI) este cea mai mare oportunitate la cel mai accesibil pret pe care orice antreprenor o poate accesa si utiliza in prezent pentru a ajunge acolo unde, in urma cu cativa ani, doar corporatiile mari puteau, dar cu bugete si echipe de angajati foarte mari.
Extinderea oficiala in Bulgaria si in Ungaria face astazi parte din strategia pe termmen mediu si lung a platformei Gomag. Primul pas peste hotare a fost facut anul trecut, in Republica Moldova.
Cel mai mare eveniment fizic Gomag din acest an are loc pe 21 martie, la Nord Events Center, București. Gomag SUMMIT & eCommerce Fest devine deja un eveniment emblematic al echipei ce a dezvoltat una dintre cele mai populare platforme eCommerce din România...
Într-o discuție cu wall-street.ro, Cosmin Dărăban, co-fondator Gomag, menționează că unul dintre principalele obiective în perioada următoare este extinderea platformei la nivel internațional.
Gomag, platforma e-commerce dedicată business-urilor online, a înregistrat în intervalul ianuarie-iunie din acest an cu 65% mai multe magazine online lansate comparativ cu 2022. Pentru anul 2023, compania estimează vânzări de peste 3 milioane de euro.
Gomag a înregistrat în intervalul ianuarie-iunie din acest an cu 65% mai multe magazine online lansate comparativ cu 2022. De asemenea, procentul de creştere în vânzări este de peste 35% faţă de anul trecut. Pentru anul 2023, compania estimează vânzări de peste 3 milioane de euro.
Personalizarea e cuvântul cheie pentru 2023. Însă vorbim de una avansată, care include, printre altele, experiențe, AI și chatbots, și care nu se limitează la a schimba câteva nume și date într-un email, spune Cosmin Dărăban, CEO Gomag.
Platforma românescă pentru ecommerce Gomag, care ajută companiile să îşi lanseze magazine online, anunţă că va încheia anul 2022 cu venituri de peste 2,4 milioane de euro, ceea ce reprezintă o creştere de 20% faţă de anul anterior. Rezultatele vin ca urmare a dezvoltărilor implementate de-a lungul acestui an, în care a crescut, de asemenea, şi numărul clienţilor din portofoliul companiei, la peste 3.000.
De la un prim magazin online, pe care l-a creat împreună cu Aurelian Motica, partenerul său de afaceri, Cosmin Dărăban a dezvoltat până în prezent, prin platforma de e-commerce Gomag, aproape 3.000 de site-uri de comerţ pentru afacerile locale. Ce investiţii are în plan pentru perioada următoare?
Mulți văd partea de e-commerce ca pe un lucru separat, doar că este mai importantă și mai serioasă decât pare. Vine cu o mulțime de provocări. Trebuie să-ți cunoști puțin produsele, să știi cum impactează produsele tale viața clientului și să înțelegi când cumpără clientul produsele. Pentru că este nevoie de produs sau de un serviciu atunci când tu, ca și client, ai o problemă...
În primele luni ale anului, numărul de magazine noi activate pe platforma Gomag a crescut cu peste 200%, ajungând la aproape 1500 de magazine active. De asemenea, s-a dublat numărul antreprenorilor din offline care au decis să lanseze rapid magazine online. Cât durează și cât costă să deschizi un magzin online și ar fi bine să știi înainte să pornești la drum, ne explică Cosmin Dărăban, CEO & Co-fondator al platformei Gomag.
Pe platform Gomag rulează peste 1300 de comercianți. În perioada stării de urgență foarte ulte businessuri au migrat spre online, au fost și repoziționări. Afacerile s-au adaptat foarte rapid la cererile acestei perioade. La noi, s-au înregistrat chiar și recorduri în acest sens. Spre exemplu, am avut un magazin de articole sportive ce pot fi folosite acasă care a înregistrat o creștere de 500% a comenzilor...
©2024 Gomag. Toate drepturile rezervate.