Esti gata pentru o noua runda de update-uri si integrari in platforma Gomag?

Pentru ca ne apropiem cu pasi repezi de cele mai importante campanii ale Q4, ti-am pregatit cateva actualizari care sa iti usureze munca si sa creasca impactul ofertelor tale.

Vezi functii noi gata de implementat in magazinul tau atat pentru optimizarea performantelor in perioada urmatoare, cat si pentru un inceput de succes in 2025.

PS. Iti place ritmul in care crestem, dar inca nu vinzi cu Gomag? Acum e momentul perfect sa testezi platforma si beneficiile pe care le oferim pentru afacerea ta! 

Deschide demo gratuit timp de 15 zile si descopera module extraordinare, unele chiar unice, pentru dezvoltarea business-ului tau.

Incepe acum sau migreaza magazinul pe Gomag, fara batai de cap!

Cuprins Noutatile lunii la Gomag

  1. Update-uri pentru functia de export
  2. Integrare noua pentru comunicarea pe email 
  3. Update pentru aplicarea Marcajelor promotionale 
  4. Update activare Gomag Shipments prin Woot.ro 
  5. Componenta Dark pentru pagina de Black Friday 
  6. Update in Aplicatia de Fidelizare

1. Update-uri pentru functia de export 

Modulele de Import si Export, disponibile incepand de la abonamentul Advanced, sunt adevarate comori pentru antreprenorii Gomag care le folosesc la maximum.

Iti sunt cu atat mai utile pentru pregatirea campaniilor masive – cum ar fi Black Friday sau Holiday Sales, pentru ca iti permit:

  • Sa actualizezi si sa modifici in masa produsele din magazinul tau.
  • Sa extragi datele despre produse si, modificate sau nu, sa le trimiti in alte instrumente de marketing sau vanzari pe care le folosesti.
  • Sa analizezi si sa interpretezi date privitoare la comenzi si clienti, astfel incat sa personalizezi ofertele si comunicarile tale.
  • Sa setezi obiective realiste, pe baza datelor privitoare la produse, comenzi si clienti, pentru campaniile tale.

Doua dintre noutatile acestei luni se refera la update-uri in modulul de Export.

#1. Pentru zona Export Produse s-a adaugat o noua coloana, denumita Produs Bundle. Aceasta contine toate codurile de produs ce alcatuiesc produsul bundle x cantitatea.

coloana-noua-export-produse-bundle

#2. In exportul de tip Comenzi s-a adaugat un nou camp pentru coloanele de export, sub denumirea ”Atributele produselor comandate”. 

Acest camp va contine codurile produselor, urmate de atributele setate la produse + optiunile atributelor.

update-export-comenzi-atribute-produse

Aceste doua modificari iti ofera date suplimentare relevante in functie de strategia abordata in magazinul tau online, astfel incat sa iti fie mai usor sa faci modificari asupra produselor sau sa interpretezi datele.

Citeste si: Update Produs configurabil, Export clienti, raport produse Wishlist si alte noutati Gomag

2. Integrare noua pentru comunicarea pe email

WhiteImage, acum parte a grupului Mediapost Hit Mail, este o companie romaneasca renumita pe zona de email marketing, din 2003.

Solutiile WhiteImage iti permit sa creezi, de exemplu, campanii persuasive de bun venit, campanii de prevenire a abandonarii cosului, de loializare, programe tintite pe anumite categorii de produse si asa mai departe.

Altfel spus, este un tool care te poate ajuta sa transformi email marketing-ul intr-o strategie de succes pentru afacerea ta.

Daca vrei sau colaborezi deja cu WhiteImage, vestea buna e ca acum poti integra contul tau in platforma Gomag din doar cateva click-uri – simplu, rapid si usor.

integrare-whiteimage-gomag

Pentru a face integrarea, tot ce ai nevoie e un cont WhiteImage, din care vei prelua datele indicate in documentatie. 

Odata conexiunea realizata, iti va fi mai usor sa preiei informatiile despre produse si istoricul de comenzi din platforma.

Integrarea te ajuta sa personalizezi modul de abordare in email si sa impingi in fata produsele de efect, care au un potential mai sporit sa atraga atentia si sa stimuleze decizia de cumparare.

Citeste si: Teme noi, Ready for Moldova, update GoBots si alte noutati in platforma

3. Update pentru aplicarea Marcajelor promotionale  

Efectul von Restorff, cunoscut si sub numele de efectul de izolare, spune ca un obiect care iese in evidenta e mai probabil sa ramana in memorie decat altele.

Altfel spus, mintea noastra retine elementele neobisnuite, care ies din tipar.

Aplicatia Marcaje promotionale functioneaza exact pe acest principiu, deoarece iti ofera posibilitatea de a scoate in evidenta produsele tractor sau o serie de produse selectate. 

E o aplicatie extrem de utila in special in sezonul de campanii, cand intervalul de atentie al consumatorul e super mic.

Una dintre noutatile acestei luni este legata de aplicatia Marcaje Promotionale, in care s-a reconfigurat modul de aplicare a marcajului asupra produselor, si s-a adaugat optiunea:

  • Aplica pentru:  

– Toate produsele 

– Categoriile de produse… 

– Produsele…

update-marcaje-promotionale-aplicare

Foarte important!

Aceasta optiune apare doar atunci cand tipul marcajului promotional este setat pe Icon.

Cum te ajuta update-ul?

Practic, iti ofera o metoda mai rapida de aplicare a marcajelor, in functie de ce doresti sa faci. 

Personal, nu recomand aplicarea marcajelor pe toate produsele, insa exista antreprenori care vor sa faca asta – de exemplu, cand aplica o oferta de discount la modul general, pe intregul site.

Poti, de asemenea, sa ai o selectie de produse legata de diverse categorii – colectia de sezon, de exemplu, sau o categorie de produse pentru care vrei sa faci destocare. 

In acest caz, update-ul iti permite sa aplici rapid marcaje pe toata categoria respectiva, fara sa selectezi manual produsele.

Ramane disponibila, desigur, si selectarea manuala, pentru evidentierea produselor vedeta, de exemplu, pentru produse realizate in parteneriat sau alte tipuri de atribute pe care vrei sa le diferentiezi in ochii consumatorilor.

Citeste si: Top functionalitati Gomag de folosit in magazin daca esti incepator

4. Update activare Gomag Shipments prin Woot.ro 

Gomag Shipments sau GShipments este unul dintre serviciile exclusive pentru clientii Gomag, realizate in scopul optimizarii pe zona de livrare.

Serviciul iti ofera oportunitatea de a livra comenzile prin multipli curieri, printr-o singura integrare – iar beneficiul principal e ca poti alege cel mai bun pret pentru tine, la fiecare comanda in parte.

Vestea si mai buna?

GShipments functioneaza acum prin Woot.ro!

activare-gshipments-woot-ro

Aceasta integrare iti ofera acces la serviciile a 6 transportatori – Cargus, FAN Courier, SameDay, DPD, GLS si Posta Romana, inclusv la optiunea de livrare in lockere.

Pentru activarea GShipments prin Woot.ro, ai nevoie de datele de logare intr-un cont al acestui furnizor si se face extrem de simplu.

*Pentru cei care au activat GShipments cu un cont Ecolet, lucrurile vor fi la fel ca pana acum; curierul va fi tot Ecolet.

Citeste si: Cum sa iti reduci cheltuielile pe cat de mult posibil

5. Componenta Dark pentru pagina de Black Friday 

Campaniile de Black Friday au inceput deja pentru cativa dintre clientii nostri, insa cei mai multi se afla in plin proces de pregatire, in asteptarea celei de-a doua vineri din luna noiembrie.

Pentru ca efectele vizuale legate de culoarea neagra sunt dovedite ca functioneaza in aceasta perioada, am pregatit o noua optiune, disponibila pentru toata lumea.

Doar pentru paginile de tip Black Friday (activabile din sectiunea Continut) si componenta Produse Black Friday din landing page, ai acum posibilitatea sa setezi pe negru inclusiv fundalul box-urilor de produs.

Practic, arata asa:

componenta-dark-black-friday-lp

E important sa tii minte ca NU vei regasi aceasta optiune la o lista normala de produse. Ca un exemplu, asa ar arata pagina doar cu fundal negru, fara Dark Mode:

afisare-standard-landing-page-bf

Noutatea este special dedicata optimizarii impactului vizual in campaniile de Black Friday si Cyber Monday.

Desigur, tu o poti folosi si in alte tipuri de campanii, cu conditia sa folosesti componenta Produse Black Friday, in loc de Lista produse.

Citeste si: Cum obtii super vanzari de Black Friday cu platforma Gomag

6. Update in Aplicatia de Fidelizare

Modulul de Fidelizare, disponibil incepand de la abonamentul Elite, este optimizat pe timp ce trece.

Pentru actualizarea din aceasta luna am tinut cont de feedback-ul vostru si am dezvoltat o optiune utila pe zona de referral – adica recomandari din partea clientilor existenti in cercul lor de cunostinte si prieteni.

Practic, acum poti realiza o setare, astfel incat sa se poata trimite link-uri de invitatii intre clienti.

In acest scop, in aplicatia de Fidelizare Clienti s-a adaugat o noua sectiune: Distribuire pe retelele sociale.

Pentru a activa aceasta optiune, in configurarile aplicatiei trebuie sa ai setata pe DA zona de Invitatii pentru prieteni.

update-fidelizare-distribuire-social

Completeaza apoi, cu atentie, noua sectiune:

  • Pregateste o imagine relevanta (cu Canva, de exemplu) in care poti folosi culorile de brand, dar si un text cu un cod de reducere exclusiv.
  • Completeaza titlul cu un call-to-action puternic – Creeaza-ti un cont [Nume Magazin] si castiga! / Bucura-te de x% discount la prima comanda! Etc.
  • Completeaza descrierea cu o explicatie a beneficiilor magazinului, numarul de clienti multumiti sau alte dovezi de credibilitate.

Link-ul de distribuire va aparea in contul de client, similar cum functioneaza optiunea de Invitatii.

Citeste si: Mini checklist de marketing in eCommerce pentru incepatori

Ai vazut noile actualizari si integrari in platforma Gomag?

Daca nu ai reusit inca, acum e momentul sa le incerci in magazinul tau si sa vezi cum functioneaza pentru tine. 

Nu uita sa folosesti la maximum functiile si aplicatiile disponibile, mai ales acum, in cel mai profitabil sezon pentru majoritatea comerciantilor.

Iar daca ai intrebari sau nelamuriri pentru modul de utilizare al platformei, ne poti scrie oricand – eu, impreuna cu colegii de la Customer Care si Tehnic, suntem aici sa iti raspundem cat mai repede posibil 🙂 

Spor la vanzari si spor in pregatirea campaniilor!

PS. Vrei sa vinzi si tu cu Gomag? Deschide sau migreaza magazinul pe platforma si propulseaza-ti business-ul exact acolo unde doresti. 

Ai timp 15 zile sa testezi platforma gratuit, iar abonamentele variaza in functie de necesitatile tale. Incepe acum!

Andreea Rusz