Chiar daca timpul a apasat pedala de acceleratie si ne apropiem din ce in ce mai rapid de ultimul trimestru al anului, la Gomag muncim continuu pentru dezvoltarea functionalitatilor de care ai nevoie.

N-am venit lunar cu un raport al noutatilor din platforma, dar asta nu inseamna ca am stat degeaba 😉 .

De la update-uri pentru GoBots si functii menite sa iti economiseasca timp / resurse, pana la 2 teme noi actualizate, in articolul de azi vom discuta pe indelete despre ce gasesti nou in platforma si cum poti folosi noutatile in beneficiul magazinului tau online.

PS. Inca nu vinzi cu Gomag? Incepe acum! Ai 15 zile la dispozitie sa testezi platforma gratuit, pentru a descoperi pe cont propriu toate avantajele pe care le ai de castigat. 

Bonus, pana pe 30 septembrie ai pana la 40% la abonamentele pe 1 an si pe 2 ani + migrare gratuita, daca detii deja un magazin online. Vezi oferta aici!

 

Cuprins Noutatile lunii in platforma Gomag

  1. Import descrieri in Gomag Prompt pentru extra economie de timp
  2. Integrare noua cu SmartPay, pentru plati fara card
  3. Update-uri CRM Bot pentru personalizare avansata
  4. Selectare timp de aplicare a activitatilor pentru Order Bot
  5. Teme noi actualizate in platforma
  6. Esti “Ready for Moldova” cu noile integrari de la Gomag
  7. Update SmartBill pentru scenariul anularii comenzii

1. Import descrieri in Gomag Prompt pentru extra economie de timp

Formularea descrierilor de produs este o sarcina obligatorie intr-un magazin online, dar in acelasi timp, e frustranta. 

Cheltui timp, bani, efort si creativitate, atat pentru creatia propriu-zisa, cat si pentru a gasi oamenii potriviti cu care sa colaborezi pe aceasta zona.

Cum ar fi sa te scapam noi de toate aceste griji?

Cu Gomag Prompt, noul instrument din platforma, pe baza de inteligenta artificiala, minimizezi efortul generarii de descrieri de produs si iti economisesti resursele.

Ai nevoie doar de un minim de informatii initiale – descrierile preluate de la furnizor sau informatiile principale despre produse – iar pe baza lor, Prompt va crea noi descrieri, originale si persuasive, menite pentru unul sau mai multe avatare de client.

Si pentru ca vrem sa ducem acest beneficiu la urmatorul nivel, de acum inainte ai posibilitatea sa generezi multiple descrieri, mai rapid. 

Cum faci asta?  

Prin import! 

Tot ce trebuie sa faci este sa importi direct in zona Gomag Prompt un fisier cu texte pentru multiple produse, sa alegi avatarul dorit… iar de acolo tool-ul nostru se ocupa automat de treaba.

import-fisiere-gomag-prompt

Practic, acum poti sa creezi mai multe descrieri, mai rapid. Daca ai deja un abonament Gomag Prompt, testeaza noul buton, aflat in Continut > Prompt, zona dreapta-sus a ecranului.

Iar daca nu ai inca un abonament Prompt, acum e momentul sa vezi cum functioneaza. Selecteaza pachetul cu numarul de generari dorit si incepe sa generezi descrieri noi pentru o infuzie de continut fresh in magazin.

Pont! Primele 10 generari din prima luna de abonament sunt din partea noastra.

Citeste si: Cum te ajuta Gomag sa generezi descrieri de produs cu AI in magazin

2. Integrare noua cu SmartPay, pentru plati fara card

Cauti metode de plata convenabile, atat pentru tine, cat si pentru clientii tai?

Fa cunostinta cu SmartPay!

Un nou procesator de plati integrat in Gomag, SmartPay e primul serviciu de plata cont la cont din Romania. Cand selecteaza acest mod de plata, clientii aleg banca, iar apoi sunt condusi spre aplicatie. Nu e nevoie de carduri sau intermediari in tot acest proces.

integrare-smartpay-gomag

Cu SmartPay poti oferi o noua metoda sigura de plata in magazin, prin intermediul careia iti poti scadea costurile (pentru ca nu mai lucrezi prin intermediari), iar timpul de primire al banilor se reduce.

Aplicatia iti ofera panoul tau de control pentru platile si incasarile prin open banking. Asta inseamna ca poti cauta si identifica usor tranzactiile cont la cont, obtii rapoarte detaliate asupra lor si poti exporta datele, oricand ai nevoie.

Te intereseaza sa folosesti SmartPay in magazinul tau? Incepe prin a cere un mod de test aici. Vezi pe cont propriu daca acesta se potriveste pentru tine.

Integrarea gratuita cu Gomag, ulterior, se face extrem de simplu. Urmeaza doar pasii din documentatie pentru a realiza setarile initiale.

Citeste si: Cum Sa Alegi Un Procesator De Plati Potrivit Pentru Magazinul Tau

3. Update-uri CRM Bot pentru personalizare avansata

Foarte multi dintre clientii nostri folosesc GoBotii disponibili in platforma pentru a castiga mai mult timp si pentru a-si putea aloca resursele acolo unde e nevoie, real, de interventie umana.

Unul dintre acestia este CRM Bot, care se ocupa de gestionarea clientilor si pune bazele pentru o comunicare personalizata in mod avansat.

Noutatile lunii includ, asadar, noi conditii pentru CRM Bot; cu alte cuvinte, repere pe care le va folosi acesta pentru a realiza automat actiunile dorite de tine (sa aloce un agent de vanzari, sa adauge sau sa elimine un client dintr-un grup, sa adauge un tag clientului sau sa il elimine).

update-conditii-crm-bot-voucher

Conditia “Clientul a folosit voucherul”, de exemplu, poate aloca un consumator catre agentul care se ocupa de campania de care e legat voucherul respectiv. 

Ori te poate ajuta sa adaugi un tag pentru identificare. Ori sa aloci clientul intr-un grup cu caracteristici comune relevante la tipul de campanie in care ai folosit voucherul respectiv.

Optiunile noi pentru conditia “Numar comenzi” ( 12 ore, 1 zi, 15 zile) te pot ajuta sa identifici comportamentul de cumparare al clientilor, sa ii aloci in grupuri relevante sau sa ii trimiti unui agent pentru upsell / cros-sell, sau reactivare.

Conditia “Numarul de telefon al clientului” te ajuta sa personalizezi comunicarea cu clientii fideli sau ambasadorii de brand, sa ii diferentiezi sau sa ii excluzi din anumite grupuri si comunicari.

Ai vazut noile conditii CRM Bot? Consulta acum lista completa de conditii si gandeste noi scenarii care sa iti duca organizarea la maximum.

Citeste si: Idei pentru ca tu sa castigi clienti pe viata cu CRM Bot

4. Selectare timp de aplicare a activitatilor pentru Order Bot

Un alt GoBot mult iubit in platforma este Order Bot, insarcinat cu actiuni pe zona de comenzi. Practic, acesta poate modifica statusul comenzilor, poate emite facturi sau AWB-uri.

Sigur ca si acest bot se aplica in functie de conditii, dar pentru ca sarcinile pe care le face sunt extrem de sensibile la timp, conteaza enorm intervalul de aplicare. 

In cele mai multe situatii ai nevoie sa actioneze imediat, ceea ce era si norma pana acum. Insa exista si scenarii cand bot-ul ar trebui sa intervina mai tarziu.

Exact pe acest aspect se concentreaza update-ul din aceasta luna. 

Acum poti selecta intervalul de aplicare, incepand de la optiunea Imediat, pana la 180 de zile. 

Mai mult, pentru orice interval selectat ai optiunea sa ii spui automatismului sa reevalueze sau nu conditiile inainte de aplicare.

update-order-bot-timp-aplicare

De exemplu, poate vrei sa aloci statusul Comanda completata, la un interval de 2-3 zile, cand stii ca produsele au fost deja livrate. Ulterior, acest status poate declansa un email prin care ceri un review sau trimiti un altfel de mesaj, in functie de nevoile tale de business.

Sau, daca ai produse la comanda sau personalizate, poti conditiona botul sa modifice statusul sau sa emita AWB dupa intervalul in care stii ca produsul e gata de trimis la client. 

Practic, sunt n situatii in care aceste optiuni te pot ajuta. Trebuie doar sa testezi si sa identifici locurile in care te ajuta cel mai mult.

Citeste si: Gomag Order Bot – de la economie de resurse, la clienti multumiti

5. Teme noi actualizate in platforma

Design-ul pe care il vad clientii in front end-ul magazinului e unul dintre primele lucruri ce influenteaza modul in care acestia continua calatoria spre achizitie.

Un design modern, curat, atragator si estetic, chiar poate face minuni.

Tocmai de aceea am lucrat cu atentie pe actualizarea a doua dintre temele populare la Gomag: Mansion si Toscana.

Tema Mansion

Tema Mansion dispune acum de un design sofisticat, cu accent pe produse si mult spatiu alb care iti permite sa scoti in evidenta detaliile care fac diferenta. 

actualizare-tema-mansion-gomag

Tonurile de pamant pe care le vezi initial pot fi, bineinteles, schimbat si inlocuite pentru a acomoda stilul si vibe-ul afacerii tale.

Desi a fost gandita in mod special pentru nisa Home & Deco, tema Mansion poate fi adaptata cu succes pentru o varietate de industrii, de la bricolaj si handmade, pana la birotica, bijuterii sau jucarii, acolo unde se potrivesc de minune blocurile mari pentru continut.

Tema Toscana

Noua tema Toscana duce puterea sorytelling-ului vizual si textual la urmatorul nivel, cu un design plin de eleganta, care imbina forme, simboluri si istoric, astfel incat sa valorifice povestea brandului tau.

actualizare-tema-toscana-gomag

Exemplul ales de noi pentru Toscana este un magazin de vinuri, insa la fel de bine poate fi folosita pentru a-ti propulsa afacerea din industrii precum florarie, librarie, produse unice, cofetarie, beauty, produse de lux, produse pentru nunti si alte evenimente etc.

Te intereseaza sa incerci oricare dintre noile teme Gomag? Vezi mai intai cum functioneaza pentru magazinul tau, prin intermediul modului de test. Il gasesti in modulul Design din platforma.

Tine cont, de asemenea, ca orice customizari pe care le-ai cerut din partea noastra pe vechea tema se vor pierde la trecerea pe o tema noua.

Citeste si: Cum gandesti design-ul magazinului tau pentru a atrage conversii

6. Esti “Ready for Moldova” cu noile integrari de la Gomag

Daca vrei sa iti cresti profitabilitatea afacerii, una dintre metodele recomandate este sa iti extinzi aria de actiune. De ce nu in Republica Moldova?

Fie ca vrei sa vinzi in Moldova din Romania, sau vrei sa iti deschizi un magazin online Gomag din Moldova pentru publicul autohton, acum ai la dispozitie multiple integrari si optiuni de configurare, specifice pietei locale.

Acestea reprezinta dezvoltari dedicate care iti vor simplifica enorm munca pentru piata ta specifica, in timp ce iti ofera acces la intregul motor de vanzare ce inseamna platforma Gomag.

Iata functionalitatile pe care ti le oferim:

  • Acces la transportatori specifici: Fan Courier Moldova
  • Acces la procesatori de plata specifici: Victoria Bank & Maib
  • Template de facturi pregatite pentru necesitatile legale din Republica Moldova
  • Optiuni diverse de configurare specifice pietei locale din Moldova

integrari-gomag-vanzari-republica-moldova

Iata ce spune Ion Gutu, Digital Marketing Expert si colaborator Gomag, despre avantajele platformei pentru antreprenorii din Republica Moldova:

“GoMag in Moldova este o platforma special conceputa pentru afacerile din Republica Moldova, oferind suport si functionalitati adaptate pietei locale. 

Un avantaj major este flexibilitatea pe care o ofera, fiind usor de folosit si personalizat fara a avea cunostinte avansate de programare. 

De asemenea, vine cu integrari utile pentru logistica, plati si marketing, iar echipa de suport cunoaste specificul pietei locale, fiind mult mai accesibila. 

Pe langa acestea, GoMag ofera instruire si resurse constante pentru a-ti dezvolta afacerea eficient si pentru a ajunge mai rapid la clientii tai.”

Citeste si: Cum se Dezvolta Afacerea Hermina in Moldova cu Gomag – Strategia lui Sergiu Malai

7. Update SmartBill pentru scenariul anularii comenzii

Nu in ultimul rand, in cadrul listei de noutati avem un update dedicat pentru cei care factureaza cu SmartBill

Mai specific, poti configura din setarile initiale ale integrarii ce se intampla in cazul in care comanda este anulata.

Optiunile sunt “Anuleaza Factura / Genereaza Storno”. 

update-setari-integrare-smartbill

Implicit, fara sa intervii, optiunea e setata pe anulare factura, dar in functie de specificatiile business-ului tau, poti interveni astfel incat sa se intample automat ceea ce doresti.

De exemplu, din punct de vedere contabil nu e intotdeauna indicat sa anulezi o factura. Asa ca acum ai libertatea sa alegi ce se potriveste mai bine modelului tau de business si clientilor tai.

Citeste si: Cum sa iti reduci cheltuielile pe cat de mult posibil

Ai testat noile functii si elemente din platforma Gomag?

E momentul sa le (re)vezi si sa le incerci – poate sunt tocmai ceea ce ai nevoie! 

Foloseste cu incredere pasii din documentatia Gomag, iar daca ai orice intrebare, nu uita ca ne poti contacta pe [email protected].

PS. Inca nu vinzi cu Gomag, dar iti place ritmul in care crestem? Vino alaturi de noi! Deschide sau migreaza magazinul pe platforma Gomag si propulseaza-ti business-ul exact acolo unde doresti.

Ai timp 15 zile sa testezi platforma gratuit, iar abonamentele variaza in functie de necesitatile tale. Incepe acum!

Andreea Rusz