Pentru multi dintre clientii nostri, campania de Black Friday s-a intins pe tot parcursul lunii noiembrie.

Insa am aruncat o privire mai atenta in perioada de aur a cumparaturilor de Black Friday, 12-14 noiembrie – interval in care au concurat direct cu campaniile celui mai mare retailer online din Romania.

Rezultatele clientilor nostri sunt spectaculoase comparativ cu o zi normala.

Vezi in infografic cifrele cheie ale Black Friday 2021 la Gomag:

rezultate-black-friday-gomag-infografic

A avut loc o crestere a achizitiilor cu 75% fata de 2020. Cele peste 2400 de magazine au inregistrat un numar de aproximativ 50.000 de comenzi, cu 160.000 de produse vandute.

Pentru unii dintre clientii nostri, vanzarile au fost si de 25x mai mari fata de o zi normala.

Cea mai mare comanda au fost de 32.118 lei, si a fost realizata intr-un magazin cu produse pentru casa&gradina.

Cele mai populare industrii pe Gomag au fost electronice, casa si gradina si baby&kids, nu neaparat in aceasta ordine.

In ceea ce priveste platile online, 38% din comenzi au fost platite cu cardul, in crestere fata de 25% in 2020.

Cele mai multe comenzi au fost realizate din orasele Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Arad si Timisoara.

Tine cont de faptul ca aici vorbim despre un interval de doar 3 zile. Vanzarile din cadrul campaniei de Black Friday au continuat sa creasca pentru multi dintre clientii Gomag care au extins perioada de campanie, unii chiar toata luna.

Ceea ce am observat a fost ca o mare parte a clientilor nostri au inceput pregatirile din timp.

Speram ca evenimentul nostru, Black Friday Summit, din septembrie – octombrie a reprezentat unul dintre motivele pentru care campania de anul aceasta a functionat excelent.

Tot pentru simplificarea efortului pe care ar trebui sa il depuna clientii, inainte de Black Friday am lansat optiunea RRP (Pret Recomandat de Producator)

Aceasta poate fi activata de catre echipa noastra odata ce ne trimiti un email pe help, si te ajuta sa semnalezi in magazin RRP langa pretul redus.

In acest fel, clientii tai pot compara preturi si produse cu incredere, si pot lua decizia de cumparare mai repede, avand siguranta ca detin informatii complete.

Insa despre RRP si alte noutati Gomag urmeaza sa iti povesteasca Andreea intr-un articol viitor, asa ca, deocamdata, ma opresc aici.

Repet, datele prezentate in infografic sunt realizate pe baza rapoartelor privind vanzarile inregistrate de magazinele Gomag in intervalul 12-14 noiembrie. 

Preluarea acestui infografic sau a informatiilor prezentate este acceptata excusiv cu mentionarea sursei www.gomag.ro.

Citeste si:

Acceseaza Kit de Black Friday pentru mai multe vanzari in magazinul tau – Curs Video Online.

Cosmin Daraban