Am ales #ExpertulSaptamanii de astazi pentru 2 motive:

Este unul dintre cei mai tari experti in optimizarea ratei de conversiei de pe planeta si, al doilea motiv, in curand ai oportunitatea sa il vezi personal, sa il asculti si chiar sa ii pui intrebari in cadrul unui eveniment consacrat.

Asadar, azi continuam seria #ExpertulSaptamanii la Gomag cu Peep Laja, fondatorul agentiei si al institutului CXL (ConversionXL), votat de PPC Hero in 2015 drept cel mai influent expert in optimizarea ratei de conversie din intreaga lume.

Ei bine, daca pana acum in articolele din serie iti recomandam sa urmaresti cu atentie ceea ce au de spus expertii saptamanii (in special pe site-urile si paginile lor de Social Media), in cazul lui Peep Laja ai o oportunitate in plus.

Peep Laja este unul dintre primii speakeri anuntati pe scena celor de la GPeC Summit, eveniment ce va avea loc in perioada 29-31 mai, la Bucuresti.

Daca vrei sa inveti din experienta si sfaturile lui (si dupa ce vei afla mai multe despre el pe parcursul articolului, cu siguranta o sa vrei), inscrie-te cat mai repede la GPeC Summit si profita de oferta Very Early Bird, valabila pana in 20 aprilie.

Bun. Mergem mai departe si iti voi spune cine este Peep Laja, cum a ajuns in top experti CRO mondial si care sunt cele mai bune motive pentru care sa il urmaresti.

Peep Laja Speaker

Peep Laja (se pronunta Pep Laya) este originar din Estonia dar momentan traieste in Austin, Texas – atunci cand munca si conferintele nu il poarta in alte tari din lume.

Are o experienta de peste 10 ani in marketing digital si a lucrat atat in Europa cat si in Orientul Mijlociu, America Centrala si SUA.

In trecut, a fondat o companie software in Europa, o agentie de SEO in Panama, un portal pentru imobiliare in Dubai si a lucrat pentru ONG-uri internationale. Astazi detine cel mai popular blog despre CRO, CXL Institute dar si agentia de optimizare a conversiilor Markitekt.

Dupa lansarea unui SaaS esuat in 2011 si fara sa stie clar ce vrea sa faca mai departe, Peep a decis sa isi petreaca timpul scriind pe un blog. Subiectul ales a fost marketingul si nu orice tip de marketing ci optimizarea conversiilor – asa s-a nascut blogul ConversionXL.

La finalul primului an de la aparitia blogului, acesta avea deja peste 100.000 de vizitatori lunar iar Peep Laja a inceput sa primeasca de la cititorii sai cereri pentru constructia de site-uri si landing pages.

Nu a fost o idee prea buna. Pe cand primul site a fost gata, clientul si-a pierdut interesul asadar, in 2013, Peep a decis sa elimine oferta de creare site-uri si sa se concentreze pe optimizarea conversiilor.

Astazi ConversionXL include:

  • partea de servicii si agentia cu 3 arii majore: optimizarea conversiilor, optimizarea design-ului pentru conversii si analiza & cercetare
  • cel mai citit blog de optimizare a conversiilor
  • CXL Institute, cu programe de training si resurse pentru business-urile mici si practicanti individuali

peep-laja-cxl

Care este secretul lui? Dupa cum spune si Peep Laja, lucrul care l-a propulsat in top experti la nivel mondial a fost specializarea. A ales o singura strategie de marketing si, pe baza unor analize intensive, a inteles ce isi doresc oamenii sa afle, sa invete si sa faca legat de aceasta strategie.

De asemenea, echipa lui organizeaza CXL Live, o serie de evenimente pe parcursul a 3 zile, ce aduna la un loc speakeri consacrati si experti in optimizarea conversiilor. Anul acesta, conferinta a avut loc in 28-30 martie si a adus pe scena nume precum Bryan Eisenberg, Bangaly Kaba (Instagram), Rachel Sweeney (Google), Tara Robertson (SproutSocial) sau Michael Aagaard (Unbounce).

Peep Laja a lansat anul acesta si o serie de video-uri sub numele de The Pe:p Show, in care vorbeste in stilul lui caracteristic despre subiecte de care sigur esti interesat, incepand de la CRO si data pana la antreprenoriat si sfaturi pentru dezvoltare personala.

Cartea sa, “How to build websites that sell”, este o resursa de capatai pentru toti incepatorii in marketing pentru optimizarea conversiilor iar stilul liber si direct in care vorbeste pe scena sau in fata camerei, il transforma intr-unul dintre cei mai apreciati speakeri la evenimente si conferinte.

peep-laja-cro

Si pentru ca tot vorbeam de evenimente, iti reamintesc ca Peep Laja va veni in premiera in Romania pe scena celor de la GPeC Summit, in 29-30-31 mai, la Crystal Palace Ballrooms, in Bucuresti.

Alaturi de el, se numara alte nume uriase legate de marketing digital si eCommerce: Jeff Bullas (primul loc in topul influencerilor pe content marketing din intreaga lume), Brian McBride (Chairman ASOS, in premiera in Romania), Karl Gilis, Aleyda Solis, Jeff Sauer si multi altii.

In cadrul GPeC Summit, Peep Laja va sustine un keynote de 45 de minute dar si o sesiune speciala Q&A, unde ai oportunitatea sa ii pui intrebari si sa afli raspunsuri strict pentru ceea ce te intereseaza.

Sfatul meu? Nu mai sta pe ganduri, rezerva-ti un loc la GPeC Summit cat mai repede si bucura-te de cel mai mic pret, cu oferta Very Early Bird (valabila pana in 20 aprilie).

Pana in 29 mai (dar si dupa) iti recomand sa il urmaresti pe Peep Laja pe site-ul lui, pe Twitter si in cadrul The Pe:p Show, si sa inveti de la unul dintre cei mai buni cum sa iti optimizezi conversiile dar si business-ul, la modul general.

Spune-mi, tu pe cine nominalizezi drept #ExpertulSaptamanii la Gomag?

PS: Vezi si alte recomandari din serie:

Cosmin Daraban