
Din televiziune, intr-un business de familie: magazinele Irina Reisler pe Gomag
1. Cum a inceput totul
Povestea magazinului online de cosmetice a aparut in momentul in care televiziunea pentru care lucra s-a inchis pe neasteptate, cu putin timp inainte de Craciun. A fost unul din cele mai grele momente din viata profesionala a Irinei, pentru ca a fost nevoita sa se reinventeze peste noapte.
Era decembrie 2008, cand a facut primul site, cel de nutritie. Habar nu avea ce inseamna online-ul si cu ce se mananca un site.
Si-a dat apoi seama ca site-ul de nutritie nu ii aduce niciun venit, asa ca, in 2009, a mai facut un site, primul magazin online de cosmetice.
La final de 2009, a devenit distribuitor exclusiv pentru produsele PostQuam, iar in 2011, a decis sa se retraga din televiziune si a deschis Centrul de slabire si remodelare. Marius, sotul Irinei, a luat aceeasi decizie si i s-a alaturat si in acest proiect.
2. Cum s-au nascut bijuteriile Marysia
In 2016, a inceput sa invete si sa lucreze bijuterii pentru ea. Usor, usor, a deprins diverse tehnici, bijuteriile erau tot mai reusite, iar imaginatia tot mai libera si fericita.
Practic, descoperea o noua cale de a spune povesti frumoase. In jurul ei, oamenii incepusera sa intrebe daca nu vrea sa lucreze si pentru ei sau daca nu vrea sa vanda din bijuteriile sale.
Iar la insistentele cunostintelor, a inceput sa faca acest lucru.
3. Cum a ajuns Irina la platforma Gomag
Irina Reisel a ajuns pe platforma Gomag la recomandarea unui client Gomag, intr-un moment in care programatorul cu care a lucrat s-a reprofilat.
Irina a ajuns cu cele doua site-uri, cel de cosmetice si cel de bijuterii pe platforma Gomag. Pentru Irina momentul cand a ajuns pe Gomag, a fost un moment de revelatie. A fost foarte surprinsa de Gobotii Gomag care ii usureaza foarte mult munca.
Irina apreciaza ca in platforma se lucreaza usor si e pregatita pentru viitor.
Pentru livrari internationale, a hotarat sa foloseasca tot ce a invatat in anii de televiziune, in cu totul alta directie: in online.
4. Cum decurge o zi normala in magazinele Irinei
Dimineata se preiau comenzile, se fac facturile si se pregatesc coletele. Sotul Irinei, Marius, se ocupa de partea administrativa. Nicoleta este raspunzatoare de tot ce inseamna colete, produse, stocuri, iar Irina este partea creativa a acestui business.
Mentine relatia cu clientii pe retelele de socializare, dar si telefonic.
5. Numar de comenzi
Comenzile pe luna sunt in jur de peste 500, iar media anula este de 6000 de comenzi, cu o cifra de afaceri de 300.000 euro. Irina este de parere ca se putea mai mult daca nu ramanea la hotararea ca business-ul sa ramana unul de familie.
6. Promovarea
Irina se ocupa de interactiunea cu clientii, iar pe partea de promovare colaboreaza cu profesionisti in domeniu.
7. Provocari intampinate
Business-ul Irinei a crescut in pandemie si s-a focusat foarte mult pe online. A avut un proiect intitulat “Jurnalul unui business de familie, in pandemie”, a facut un mini serial in care povestea greutatile intampinate, dar motivationale.
8. Planuri de viitor
Irina are in plan ca in fiecare an, business-ul sau sa creasca cat mai mult.
Irina a scris si o carte care se intituleaza “De la 100, la 50 de kilograme. Vreau, pot, fac, pentru ca merit!”. Cartea aceasta este si o privire in sufletul Irinei, o dezvaluire a pasiunilor ei.
Vei gasi in acest volum nu doar povestea drumului parcurs de Irina Reisler catre un stil de viata sanatos, ci si sfaturi care sa iti usureze calatoria spre o viata mai buna.
9. Relatia cu platforma Gomag
Irina a avut nevoie de suportul Gomag deoarece platforma era noua pentru ea. Este foarte multumita de aceasta relatie cu colegii nostri de la suport, fiind receptivi si a primit raspuns la orice fel de situatie.
3 motive pentru care Irina recomanda platforma Gomag:
#Gradul de evolutie
#Recomandari de colaborare cu parteneri
#GoBots
#Temele Gomag
Vezi si alte povesti de succes cu clientii Gomag
Testeaza platforma Gomag
Vrei mai mult de la afacerea ta online sau urmeaza sa lansezi un nou magazin online?
Dezvoltat de o echipa cu peste 18 ani de experienta in eCommerce, Gomag este deja folosit de peste 4000 de magazine online. Fie ca ai deja un magazin online sau vrei iti lansezi unul, ai nevoie de o solutie de ecommerce care sa te ajute sa vinzi online. Ne ocupam noi de chestiile complicate pentru ca tu sa te concentrezi asupra business-ului tau.