Cum se Dezvolta Afacerea Hermina in Moldova cu Gomag - Strategia lui Sergiu Malai
Astazi avem o editie speciala unde il vizitam pe Sergiu Malai, un antreprenor de succes din Republica Moldova.
Sergiu ne povesteste despre afacerea sa de familie, specializata in productia de articole tricotate, si despre cum a inceput totul.
Afla cum a evoluat Hermina de la o idee la un business robust, care combina vanzarile offline cu cele online, si cum planurile de expansiune pot influenta piata locala si internationala.
Sergiu Malai - Hermina.md
Sergiu Malai lucreaza in domeniul productiei de articole tricotate din 2005.
A inceput sa lucreze in Romania din 2010.
In Republica Moldova are o afacere de familie impreuna cu fratele sau, producand articole tricotate pentru piata locala si pentru clienti internationali.
Dispune de un ciclu complet de productie, de la tricotat la confectionare si calcare, oferind produse de inalta calitate.
Ideea i-a venit dupa ce a lucrat la o fabrica de tricotaje in Oradea.
In 2010, a fost remarcat de un producator care dorea sa initieze o productie in Republica Moldova. Astfel, a deschis o fabrica care producea volume mari pentru un mare brand din Europa de Vest.
Cand a vazut produsul sau pe raft si pretul la care se vindea, a decis sa creeze un brand propriu, folosind aceleasi tehnologii si materiale ca pentru brandurile scumpe, dar la un pret mai accesibil pentru piata interna.
Hermina este, in primul rand, un business offline.
Pentru anul 2023, cifrele arata ca vanzarile offline reprezinta 86%, iar cele online 14%, un indicator foarte bun in opinia sa.
Site-ul ii ajuta substantial, deoarece multi clienti vin in magazin aratand o poza de pe site si cerand produsul specificat.
A avut, in timpul Black Friday, aproximativ 140-150 de comenzi.
In Republica Moldova, el este convins ca acesta este doar inceputul si ca potentialul este mult mai mare.
A inceput cu vanzarile online in 2015, cand oamenii ii scriau pe Facebook dorind sa cumpere produsele sale.
Experienta negativa cu un site care functiona prost i-a demonstrat ca un site slab poate afecta si vanzarile offline.
In 2022, impreuna cu fratele sau Marcel, a decis sa inceapa sa foloseasca platforma Gomag, observand o crestere semnificativa in vanzari, de peste 70% in 2022 si peste 50% in 2023.
Site-ul ii ajuta sa vanda atat offline cat si online, aspect crucial deoarece doua firme mari au aflat despre ei prin intermediul site-ului, una din Romania si una din Republica Moldova.
Relatia cu platforma Gomag este excelenta, recuperandu-se dupa experientele negative cu platformele anterioare, cu care nu a avut o experinta placuta.
O zi obisnuita la Hermina implica gestionarea comenzilor online, majoritatea vanzarilor avand loc in sezonul rece, din septembrie pana in martie.
Clientii vin datorita calitatii articolelor tricotate, si multe vanzari in afara Chisinaului se datoreaza site-ului.
Utilizeaza aplicatii de pe platforma Gomag pentru fidelizarea clientilor si oferirea de reduceri constante, dar si Gobotii.
Planurile de viitor includ dezvoltarea relatiilor cu partenerii din Romania si extinderea pe piata online romaneasca.
Sergiu este foarte implicat in operatiuni, dar cauta solutii pentru a se dedica mai mult strategiei si dezvoltarii afacerii.
🔗 Poti vedea magazinul Hermina aici: www.hermina.md
Vezi si alte povesti de succes cu clientii Gomag
Testeaza platforma Gomag
Vrei mai mult de la afacerea ta online sau urmeaza sa lansezi un nou magazin online?
Dezvoltat de o echipa cu peste 18 ani de experienta in eCommerce, Gomag este deja folosit de peste 4200 de magazine online. Fie ca ai deja un magazin online sau vrei iti lansezi unul, ai nevoie de o solutie de ecommerce care sa te ajute sa vinzi online. Ne ocupam noi de chestiile complicate pentru ca tu sa te concentrezi asupra business-ului tau.