
AutoHut a ajuns la 2.5 milioane de Euro cifra de afaceri cu platforma Gomag
Alexandru Stoinea si Razvan Chis - AutoHut
“Aveam foarte multe pagini in site-urile vechi care nu erau indexate de Google, foarte multe pagini care nu respectau din punct de vedere basic SEO si odata cu migrarea pe Gomag, toate au venit de la sine. Am avut un boost destul de mare pe partea de organic si pe partea de conversii.”
Clientii nostri, Alexandru Stoinea si Razvan Chis sunt parteneri in afacerea AutoHut, unul dintre principalii jucatori de pe piata de piese auto din Romania. Lansat in ianuarie 2013, dupa 3 platforme si numeroase probleme, Autohut a migrat pe Gomag in martie 2016. Dupa aproape 4 ani impreuna, afacerea a ajuns la 2.5 milioane Euro cifra de afaceri.
“Am incercat sa rezolvam toate problemele cu Opencart dar era un termen de realizare si niste costuri extraordinare. Dupa aceea am luat decizia sa ne mutam la voi, la Gomag” spune Alexandru.
Sediul lor fiind in Bucuresti iar echipa Gomag in Baia Mare, Razvan spune ca “M-am intrebat cum o sa lucram cu voi fiind in Baia Mare. Dar se pare ca a functionat pe email si pe telefon destul de bine.”
Iar Alex il completeaza: “Migrarea a fost cel mai lin proces - noi chiar nu ne inchipuiam ca o sa mearga asa bine. Din cate imi aduc aminte ati luat tot ce era pe site-ul vechi si l-ati pus pe site-ul nou… cum, nu stiu, dar s-a facut.”
In 2015, afacerea s-a extins si a deschis si partea de service dar, in continuare 95% din vanzarile atelierului AutoHut sunt aduse de online. Razvan spune ca e normal deoarece service-ul este un serviciu complementar al online-ului.
Un alt avantaj fata de competitori este multitudinea de metode de plata (6 variante), inclusiv plata cu cardul si in rate.
Cea mai mare comanda online a fost in valoare de 11.000-12.000 de lei, in 2018. Razvan afirma ca “Si noi am ramas uimiti pentru ca era un cos foarte lung, avea foarte multe produse in cos - chiar a petrecut o ora cel putin pana le-a adunat pe toate.”
Pe langa campaniile de achizitie clienti, Alex si Razvan investesc si in fidelizarea clientilor oferind puncte de fidelitate la fiecare vanzare. Clientii lor nu doar ca le folosesc, ci si le cer si le si urmaresc - cum a fost in 2017 de Black Friday cand un client le-a amintit ca trebuie sa primeasca puncte in plus la o achizitie.
Autohut se adreseaza in proportie de 97% clientului final, persoane fizice, mai putin parteneri precum service-uri.
Cum se descurca echipa lor cu platforma Gomag? Alex ne-a spus ca “E user friendly, nu prea se intalnesc probleme. Cand angajam pe cineva nou, perioada de training sa se obisnuiasca cu platforma dureaza foarte putin. In a doua zi ar trebui sa stie lucrurile basic, in a treia zi ar trebui sa poata sa duca o comanda de la cap la coada.”
Iar Razvan il completeaza “Automatizam destul de mult foarte multe procese, sa nu intervina eroarea umana.”
Care sunt planurile lor pentru urmatorii ani? “Sa dezvoltam mai mult aplicatia din spate, sa automatizam pe cat de multe procese putem, sa integram cat mai multe aplicatii pe care noi le folosim si inca nu le avem integrate cu voi, sa dezvoltam portofoliul de produse.”
Deocamdata portofoliul lor include peste 4 milioane de coduri de produs, dar acest numar se datoreaza faptului ca sunt coduri la nivel de piesa.
Urmareste intregul video si descopera mai multe detalii din spatele afacerii AutoHut dar si sfaturi practice pentru cei care isi doresc un magazin online pe Gomag, de la doi oameni de afaceri cu experienta in vanzari si eCommerce.
Vezi si alte povesti de succes cu clientii Gomag.
Testeaza platforma Gomag
Vrei mai mult de la afacerea ta online sau urmeaza sa lansezi un nou magazin online?
Dezvoltat de o echipa cu peste 15 ani de experienta in eCommerce, Gomag este deja folosit de peste 1200 de magazine online. Fie ca ai deja un magazin online sau vrei iti lansezi unul, ai nevoie de o solutie de ecommerce care sa te ajute sa vinzi online. Ne ocupam noi de chestiile complicate pentru ca tu sa te concentrezi asupra business-ului tau.