Mai e putin timp pentru rezervarea biletelor la Gomag SUMMIT & eCommerce Fest 2023. Pe 21 martie inchidem inscrierile si facem pregatirile de ultim moment.
Ti-ai asigurat locul la cel mai mare eveniment Gomag din acest an?
Sfatul nostru este sa te grabesti si sa iti rezervi biletul chiar acum, pentru a evita situatia in care se ocupa toate locurile – 250 din 300 sunt rezervate deja.
Daca mai stai inca pe ganduri, pentru astazi ti-am pregatit un articol compact cu cele mai importante motive pentru care sa vii si tu cu noi la Gomag SUMMIT & eCommerce Fest.
Consulta lista si vezi ce ai de castigat + argumente bune cu care sa iti convingi seful sa te lase sa participi, daca este cazul.
Cuprins 10 Motive pentru care sa vii si tu la Gomag SUMMIT & eCommerce Fest
- Inveti direct de la 16 specialisti si oameni de afaceri
- Interactionezi cu speakerii si obtii raspunsuri personalizate
- Cunosti alti oameni interesati de aceleasi lucruri ca tine
- Discuti fata in fata cu reprezentantii Gomag prezenti la eveniment
- Te intalnesti cu potentiali parteneri in zona eCommerce Fest
- Pleci acasa nu doar cu informatii noi, ci si multe bonusuri
- Ai acces instant la o colectie de materiale in valoare de 4.500 lei
- Iti promovezi propriul brand in fata altor oameni de business si potentiali clienti
- Ai un nou subiect interesant despre care sa publici continut pe canalele tale
- Accesezi oportunitati ascunse in cadrul prezentarilor
1. Inveti direct de la 16 specialisti si oameni de afaceri
Lista speakerilor pe scena evenimentului este aproape definitivata (desi planuim sa aducem si cativa invitati surpriza in cadrul sesiunilor de discutii).
Consulta lista de mai jos si vezi cine sunt oamenii de la care vei afla noutati din industrie, tactici, strategii, dar si idei practice:
- Cosmin Daraban – CEO & Co-Founder Gomag
- Oana Dumitrescu – Industry Manager Retail & Travel Google
- Roxana Gabriela Alecu – Client Solutions Manager TikTok
- Elvis Floroiu – Founder ZOTIS
- Calin Iepure – CEO bizz.club Romania
- Mara Barza – Founder SundayPR
- Andrei Radu – CEO & Founder GPeC
- Vlad Nita – Founder & Managing Director DoAds
- Doru Pelivan – Founder eduKiwi
- Constantin Stanciu – Director of Operations 2Performant
- Dan Stanica – Director of Ecommerce Business TBI Bank
- Ciprian Cazacu – Co-Founder & CEO easySales
- Sorin Moldovan – Founder Aqualine
- Ionut Fundulea – Founder AFiSport
- Cristian Szentlaszloi – CEO DualStore & iSEN
- Liviu Sima – Co-Founder IT Genetics
Fiecare dintre aceste nume este legat de cate un subiect vital atunci cand detii o afacere online sau lucrezi pentru una.
Incepand de la PPC pe Google si Facebook, planul de actiune pe TikTok, branding, si pana la extinderea vanzarilor, mindset si dezvoltarea personala a antreprenorului sau administrarea unui magazin online de succes, toate acestea sunt lucruri despre care se va discuta pe scena.
Obtii un bagaj doldora de informatii noi gata de aplicat intr-o strategie unitara pentru cresterea proiectului de care te ocupi.
2. Interactionezi cu speakerii si obtii raspunsuri personalizate
Ca o continuare a primului motiv, participarea in zona de conferinta la Gomag SUMMIT iti ofera acces direct la speakerii prezenti, carora le poti pune intrebari la finalul fiecarei sesiuni – inclusiv in cele doua sesiune panel.
Cu acesti oameni te vei intalni si in zona de festival, in pauzele de cafea sau la pranz. Asadar, ai o ocazie fantastica in care sa interactionezi cu specialisti la care, in mod uzual, nu ai acces atat de usor sau la un cost atat de mic.
Le poti atrage atentia si poti deschide discutii care sa se transforme apoi in colaborari fructuoase pentru afacerea ta, mentorat, consultanta sau parteneriate.
Nu ai cum sa stii ce oportunitati iti aduce ziua de 28 martie 2023 pana nu ajungi la evenimentul nostru si te implici pentru a-ti atinge obiectivele.
3. Cunosti alti oameni interesati de aceleasi lucruri ca tine
Scopul nostru este sa aducem impreuna 300 de participanti din Bucuresti si din intreaga tara (desi, cu siguranta vom trece putin peste acest numar).
Toti acestia sunt oameni de afaceri cu experienta in business, detinatori de startup-uri, angajati ai unor magazine online, specialisti in diverse arii ce tin de un business, oameni interesati sa deschida curand o afacere sau pasionati de marketing si eCommerce.
Te poti alatura grupurilor care discuta despre subiectul care te intereseaza, poti face cunostinta cu oameni care au trecut deja prin provocarile cu care te confrunti si tu, poti afla raspunsuri, pareri si idei la care poate nu te-ai gandit pana acum.
Evenimentul nostru se transforma in punct de intalnire si ocazie de networking pentru o intreaga comunitate interesata de dezvoltare si antreprenoriat. Asa ca, aceasta este o oportunitate de neratat pentru tine!
4. Discuti fata in fata cu reprezentantii Gomag prezenti la eveniment
Cativa dintre colegii mei vor fi in Bucuresti alaturi de mine, deoarece se ocupa de organizarea evenimentului, de moderare – Andreea, Team Leader-ul echipei, si de standul Gomag din foyer-ul salii Ronda la Grand Hotel Bucharest.
Daca ai mai fost, de exemplu, la Black Friday Summit anul trecut, probabil ai facut deja cunostinta cu ei 🙂 .
La Gomag SUMMIT & eCommerce Fest poti discuta direct cu oamenii de la Gomag, sa le pui intrebari despre solutiile potrivite pentru business-ul tau, sa le ceri sfatul si sa profiti de activitatile pregatite la stand, unde poti gasi vouchere, bonusuri si alte informatii care sigur te intereseaza.
5. Te intalnesti cu potentiali parteneri in zona eCommerce Fest
Organizat pentru prima data la un eveniment Gomag, eCommerce Fest reprezinta zona de festival si expo, unde diverse afaceri vin sa isi prezinte produsele si serviciile.
eCommerce Fest se desfasoara toata ziua, in paralel cu Gomag SUMMIT, incepand de la ora 08:00, pana la 17:30. Locatie e foyer-ul salii Ronda, situata la etajul 1 al Grand Hotel Bucharest, cu acces facil din lobby hotel, cu liftul sau pe scara.
Pe langa standul Gomag, pana acum in aceasta zona iti putem spune ca vei gasi standurile IT Genetics (solutii profesionale de digitalizare), Fulfill (solutii logistica) si DualStore Romania (furnizori de produse).
De asemenea, tot aici poti discuta direct cu reprezentanti ai firmelor NewsMAN, TBI Bank, BaseLinker sau Mokka, sponsorii oficiali ai evenimentului.
La eCommerce Fest poti discuta direct cu acesti furnizori pentru serviciile de care esti interesat, poti obtine date de contact, poti afla raspunsuri la intrebari si poti pune bazele unor parteneriate puternice pe termen lung.
Profita de ocazie si participa la experientele pe care ti le pregatim in aceasta zona!
6. Pleci acasa nu doar cu informatii noi, ci si multe bonusuri
Ne-am propus sa premiem interactiunea in sala cu bonusuri constand in materiale fizice marca Academia de eCommerce.
Asadar, pe tot parcursul conferintei, participantii vor putea realiza anumite actiuni sub forma unui mega workshop, pentru a se asigura ca au informatii practice si un plan concret, gata de aplicat in cadrul proiectelor de care se ocupa.
De asemenea, iti pregatim un gift bag util de luat acasa 🙂 .
7. Ai acces instant la o colectie de materiale in valoare de 4.500 lei
Te recompensam instant in momentul in care iti rezervi locul la summit cu o colectie de materiale digitale in valoare totala de 4.500 de lei.
Odata ce ai efectuat plata biletelor, in email-ul de confirmare primesti si un link cu voucher de reducere 100% pentru:
- Curs online SalesMachine: Creste vanzarile si traficul de 3x, fara greseli – aproape 4 ore video + checklist-uri & formule [valoare: 2.665 lei]
- Programul de 20 de Minute/Zi pentru 365 de zile de vanzari – checklist 52 pagini + 3 cursuri video [valoare: 47 lei]
- Curs SEO: 100% Mai Mult Trafic Si Vanzari Din Google – 9 ore video + 16 checklist-uri [valoare: 1.223 lei]
- Curs online de marketing – fa-ti propriul sales funnel – 3 ore video [valoare: 485 lei]
- Ghid Provocarea de 30 de zile StartUp – 98 pagini + ghidaje [valoare 147 lei]
Dupa ce dai click pe link-ul respectiv, tot ce trebuie sa faci este sa adaugi produsul in cos, sa finalizezi comanda (0 lei) si sa accesezi materialele in contul tau din Academie.
Practic, economisesti 4.500 de lei si platesti doar biletul de participare la Gomag SUMMIT – ce include si acces la zona eCommerce Fest, pauzele de cafea si pranzul asigurat de locatie in restaurantul Modigliani si restaurantul Corso, de la parterul hotelului.
8. Iti promovezi propriul brand in fata altor oameni de business si potentiali clienti
La receptia participantilor efectuata intre 8:00 si 9:00 in dimineata zilei de 28 martie, fiecare bilet este validat, iar participantii primesc un badge cu datele lor de identificare la eveniment.
Acesta este un instrument util de promovare pentru tine si afacerea ta – ceilalti participanti il vor vedea atunci cand il porti si le va fi mai usor sa tina minte numele tau si al afacerii pe care o reprezinti.
Iar daca tratezi evenimentul ca pe o ocazie de business in care iti poti gasi parteneri, mentori, furnizori si chiar clienti, poti maximiza rezultatele pe care le obtii – pe langa cunostintele acumulate in cadrul conferintei.
9. Ai un nou subiect interesant despre care sa publici continut pe canalele tale
Participarea ta la Gomag SUMMIT – sau oricare alt eveniment, in definitiv, nu ar trebui sa fie un secret.
Fii vocal si foloseste-te de ocazie pentru a crea si publica nou continut pe canalele tale social media, pe blog, pe newsletter etc.
Poti face poze, poti filma lucruri interesante in cele 2 zone ale evenimentului, poti publica ulterior un articol cu lucrurile pe care le-ai aflat aici, de exemplu.
Practic, dai dovada de profesionalism si interes sa afli pentru clientii tai noi metode de imbunatatire a experientei lor.
Faptul ca te implici sa inveti lucruri noi si sa ramai in pas cu evolutia pietei, demonstreaza clientilor ca esti o optiune de top pentru solutiile pe care le oferi.
10. Accesezi oportunitati ascunse in cadrul prezentarilor
Speakerii prezenti la Gomag SUMMIT iti pregatesc continut epic, cu accent pe practica, si mai putina teorie.
Iar asta inseamna ca vei afla despre instrumente noi, despre tool-uri care iti pot face viata mai usoara, strategii testate in cadrul altor afaceri si idei pe care nu le-ai mai vazut pana acum.
Tot acest continut este inchis, si nu va putea fi accesat de oamenii ce nu participa la eveniment (iar inregistrarile de la eveniment, in intregime, vor fi trimise pe email exclusiv participantilor).
Asa ca iti recomandam sa fii alaturi de noi pana la sfarsitul evenimentului si sa iei notite, in special despre oportunitatile ascunse in discutii si prezentari.
Gomag SUMMIT & eCommerce Fest 2023 este o ocazie fantastica pentru tine sa cresti pe plan profesional, indiferent care este pozitia ta actuala in cariera.
Asa ca nu mai sta pe ganduri! Profita de bonusurile si ocazia ce se afla chiar acum in fata ochilor tai, si asigura-ti locul la eveniment.
Sunt mai putin de 50 de locuri disponibile si acestea se ocupa repede.
Hai sa ne vedem la Gomag SUMMIT & eCommerce Fest, locul unde gasesti cele mai tari produse, servicii si strategii pentru cresterea afacerii tale in vanzari si profit!
- Idei si organizare pentru procesul de productie in compania ta - noiembrie 19, 2024
- Pornind de la inspiratie in retail: cum sa captivezi clientii in acest sezon - noiembrie 12, 2024
- 5 Metode Dovedite sa iti cresti Afacerea Online - noiembrie 5, 2024