O noua runda de functionalitati si integrari te asteapta in platforma Gomag. Esti pregatit?
Astazi am sa iti povestesc putin despre ultimele schimbari din platforma si care sunt beneficiile acestora pentru magazinul tau online.
Daca nu esti inca unul dintre clientii nostri, dar iti place ritmul in care lucram si continutul pregatit pentru comunitate, poate e momentul sa vinzi cu Gomag.
Ai la dispozitie 15 zile in care poti incerca platforma gratuit. Alege abonamentul potrivit nevoilor tale si vinde online foarte usor.
Noutati in platforma Gomag:
- Plata prin Mokka
- Poti ascunde meniul din paginile statice
- De acum, poti edita pagina de contact
- Poti exporta comenzile care au un anumit status
- Poti oferi clientului optiunea de a incarca fisiere SI dupa ce s-a plasat comanda
1. Plata prin Mokka
Mokka este o metoda de finantare pentru cumparaturi, care functioneaza pe principiul “cumperi acum, platesti mai tarziu”.
Practic, oamenii pot cumpara produse din magazinul tau online, in rate, intr-un interval de timp setat (stabilit cand incepi colaborarea cu Mokka).
Mokka ofera aprobare instant pentru finantare, fara sa fie nevoie de hartii sau carduri.
Cum functioneaza cumparaturile prin Mokka?
Clientul intra pe site-ul tau si alege produsul sau produsele dorite.
Dupa ce adauga produsele in cos, inainte de finalizarea comenzii va putea alege plata prin Mokka si va rambursa suma mai tarziu, in rate.
Clientul poate plati rate la orice terminal SelfPay din Romania, asadar nu e nimic complicat sau greu de facut.
Integrarea cu Mokka este recomandata mai ales daca vinzi produse la sume consistente.
Te poate ajuta sa convingi clientul sa cumpere (scapa de obiectia “nu am suficienti bani acum”) si, categoric, creste valoarea cosului de cumparaturi.
Contacteaza-i pe cei de la Mokka si completeaza apoi datele de integrare in Gomag.
Vinde mai mult!
Citeste si: Gomag si proiectul Start Online by BT Mic: oportunitati pentru antreprenori, prin Banca Transilvania
2. Poti ascunde meniul din paginile statice
Paginile statice sunt cele care apar, de obicei, in subsolul magazinului: Despre Noi, Garantii, Termeni si conditii, Metode de plata, Politica de retur, Informatii livrare, FAQ, Confidentialitate etc.
Dupa cum stii, din platforma Gomag, toate paginile statice au un meniu in partea stanga, cu link-uri spre celelalte pagini statice existente.
De acum inainte ai posibilitatea sa ascunzi afisarea acestui meniu din stanga, pentru paginile dorite.
De exemplu, poate vrei sa centrezi textul din pagina Despre noi sau sa lasi doar raspunsurile la intrebarile frecvente, pentru ca oamenii sa nu fie distrasi de la continut.
Daca vrei sa faci asta, cand intri pe paginile respective pentru a le edita, poti ascunde meniul din stanga dintr-un singur click.
Citeste si: Integrare TBI, export rapoarte, pixel TikTok si alte noutati Gomag
3. De acum, poti edita pagina de contact
Pagina de contact ramane un element principal al unui magazin online, cu toate ca optiunea de live chat a devenit atat de populara.
Din Gomag, pana acum, pagina de contact se crea automat pe baza informatiilor pe care le completezi in setarile generale ale magazinului:
- Datele firmei
- Date de contact
- Pozitia pe harta
- Personal de contact
- Conturi Social Media
De acum, insa, poti sa personalizezi pagina de contact, pe langa afisarea elementelor obligatorii.
De exemplu, poti lista o serie de beneficii, poti adauga un video demonstrativ sau testimoniale din partea clientilor.
Citeste si: Cum Ar Trebui Sa Arate Pagina De Contact A Afacerii Tale
4. Poti exporta comenzile care au un anumit status
De exemplu, poate vrei sa exporti doar comenzile care au fost onorate si platite. Sau doar cele care au fost returnate. Sau doar cele anulate.
Poate tii o evidenta a acestor comenzi, pentru a avea date curate la indemana care te vor ajuta sa iei decizii mai bune de business.
Poti sa faci asta in platforma. Poti sa exporti doar comenzile care au un anumit status, nu trebuie sa le exporti pe toate si apoi sa te chinui sa le diferentiezi manual.
E o noua functionalitate in platforma de care speram sa profiti cu folos.
5. Poti oferi clientului optiunea de a incarca fisiere SI dupa ce s-a plasat comanda
Exista diverse motive pentru care ai putea permite clientului sa incarce fisiere in magazin inainte sau dupa finalizarea unei comenzi.
De exemplu, pot incarca un exemplu dorit pentru personalizarea produsului. Sau anumite masuratori de care ai nevoie pentru a le trimite produsul potrivit.
Sau poate trebuie sa incarce un printscreen cu dovada unei actiuni ce le poate aduce un beneficiu (o reducere, un voucher, participarea la un concurs etc.).
Din setarile Generale din platforma ai optiunea sa permiti clientilor incarcarea de fisiere.
Odata ce optiunea e pe Da, apar doua campuri noi: poti alege pentru ce grupuri de clienti oferi optiunea de incarcarea fisiere.
Si, de acum, ai si optiunea incarcare fisiere dupa inregistrarea unei comenzi.
Well, in caz ca uita sa faca asta inainte sau au nevoie de mai mult timp.
Optiunea le este afisata in conturile lor, in zona Istoric Comenzi. Pot incarca imagini sau documente, chiar si foi de calcul tabelar.
Citeste si: Cum sa deschizi un magazin online cu Gomag – Ghid pas cu pas pentru creare magazin
Acestea au fost noutatile de luna aceasta la Gomag.
Asteptai sa vezi in admin vreuna dintre noile optiuni? Ei bine, de acum poti sa le folosesti la orice ora 🙂 .
Daca nu vinzi cu Gomag (inca), te asteptam la o discutie.
Deschide un demo gratuit si vei fi contactat curand de catre colegii mei pentru a povesti despre ideea ta de afacere si cum o putem duce impreuna spre succes.
- Integrari noi, Tema Hunt, Afisare taxa SGR si alte noutati Gomag - martie 4, 2025
- Update Marcaje Promotionale, Dark Mode pentru Black Friday si alte noutati - octombrie 31, 2024
- Teme noi, Ready for Moldova, update GoBots si alte noutati in platforma - septembrie 12, 2024