In acest inforgrafic am prezentat 7 aspecte care nu trebuie sa lipseasca dintr-o platforma ecommerce B2B.
- Grupuri de clienti – daca in comertul clasic B2C aproape toti clientii sunt tratati la fel, cand vine vorba de comert B2B devine necesar sa iti poti segmenta clientii.
- Preturi preferentiale – retailerii pot sa vada pretul final de achizitie, in functie de discounturile negociate.
- Acces restrictiont la produse – in comertul B2B nu este obligatoriu ca toti clientii sa aiba acces la aceleasi produse. Poti opta sa vinzi diferite game de produse in functie de tipul de client.
- Discounturi in functie de volum – reduceri in functie de numarul de bucati cumparate.
- Plata flexibila – pentru clientii cu vechime, poti oferi optiunea unei linii de credit. Acestia vor putea sa plaseze comenzi pana la o limita stabilita, chiar daca nu au platit facturile anterioare.
- Comanda rapida – clientii au posibilitatea sa adauge rapid in cos produsele comandate anterior, un aspect foarte important pentru magazinele cu un numar foartemare de produse.
- Integrare ERP & CRM – agentii de vanzari se pot folosii de aplicatiile ERP sau CRM pentru a vedea istoricul clientului si comenzile facute de acesta. Fiind mai bine informat, cresc sansele de succes in urmatoarele interactiuni cu clientul respectiv.
[wp-sociallocker id=”219″]Descarca ghidul acum[/wp-sociallocker]
Ultimele postari ale lui Cosmin Daraban (vezi toate)
- Cum sa faci vanzari si sa intretii un magazin online pe profit - februarie 4, 2025
- Ce lucruri pot influenta atragerea si interactiunea cu actualii si viitorii clienti - ianuarie 28, 2025
- Cum setezi secventa de email-uri bun venit pentru a-ti asigura vanzarile - ianuarie 21, 2025