
Cum incepi sa vinzi online
Fara sa investesti Mii de Euro
[Curs Gratuit + BONUS pe email]
Peste 4200 de afaceri vand zilnic cu Gomag.
Vrei si tu? Participa GRATUIT la curs si afla cum sa iti deschizi un magazin online profitabil, cu vanzari in si din Moldova!
Ne vedem live in 6 februarie, ora 20:00
Acum este cel mai bun moment sa vinzi online!
Vrei sa iti deschizi propria afacere? Sa faci bani din ceea ce iti place?
Un magazin online iti deschide in fata un drum plin de oportunitati. Nici macar nu trebuie sa investesti mii de euro ca sa il deschizi. Vrei sa stii cum?
Participa la cursul LIVE si afla, pas cu pas, cum sa pornesti in aventura vietii tale!
Ne vedem live in:



Uite cateva lucruri pe care o sa le afli din curs
Fa cunostinta cu trainerii tai!
Cosmin Daraban - CEO & Co-founder Gomag
A lansat primul magazin online in 2006, iar de atunci a ajutat la lansarea si cresterea a peste 4200 de afaceri online, pe platforma eCommerce Gomag, creata de el si echipa sa de la 0.
Este considerat un expert in marketing si comert online, optimizarea ratei de conversie, precum si strategii de crestere pentru trafic si vanzari. Materialele lui - articole, video-uri si podcast - sunt urmarite de peste 1 milion de romani, anual.
Printre proiectele lui Cosmin se numara platforma Gomag, una dintre cele mai populare solutii autohtone de eCommerce din Romania, board game-ul GoFunnel - primul joc de societate pentru antreprenori din Romania, platforma de educare pentru antreprenori Academia de eCommerce, podcast-ul Doza de eCommerce, Gomag Virtual Summit, primul summit online pentru comert online din Romania si cartea eCommerce Nobull$!T lansata in 2019.
Cornel Morcov - Chief Commercial Officer FAN Courier
Cornel Morcov este Chief Commercial Officer al FAN Courier, liderul pietei de curierat in Romania.
S-a alaturat companiei in anul 2007 si a avut ca prim rol dezvoltarea serviciilor internationale ale companiei. De asemenea, a gestionat implementarea Eurocargo, serviciul de intermediere transport – casa de expeditii – oferind, astfel, posibilitatea clientilor sa transporte nu doar plicuri si colete, ci si marfuri de dimensiuni mai mari pe cale rutiera, aeriana sau maritima.
In prezent, Cornel Morcov coordoneaza activitatile comerciale ale FAN Courier si este responsabil cu stabilirea si implementarea strategiei comerciale, conduce filiala din Bulgaria a companiei si gestioneaza relatia cu partenerii internationali.
Ion Gutu - Founder Rivosmart
"Am reusit, timp de un an, sa testez platforma GoMag si pot afirma cu certitudine ca este una dintre cele mai bune pentru e-commerce. Ai tot ce-ti trebuie pentru a avea un magazin online sanatos, cu sisteme de vanzare bine setate, de marketing, feed-uri de produse si conexiuni cu diferite platforme. Cel mai important, exista o echipa de suport pregatita sa ajute oricand!"
Ion Gutu este consultant in promovarea magazinelor online si marketing digital cu o experienta de +10 ani.
Uite ce spun cei care au interactionat pana acum cu Gomag.

Ennifer Marinescu
(personallyme.ro)
Platforma GoMag ne ofera tot ce avem nevoie pentru a ne desfasura activitatea in cele mai bune conditii, totul este facil si intuitiv si, nu in ultimul rand, experienta clientilor pe site este optima.
Traim vremuri in care toata lumea promite, marketingul pe care il fac iti iau ochii, dar in momentul colaborarii realizezi ca sunt doar amatori. Nu este cazul echipei extraordinare de la GoMag. Sunt profesionisti, implicati, dedicati si cu siguranta ii recomand fara nicio rezerva.
La cat mai multi ani impreuna, multumesc GoMag!

Sorin moldovan
(aqualine.ro)
Credeam ca toate solutiile de a vinde online costa mii sau zeci de mii de euro. (...) M-a incantat faptul ca plateam o singura data, lucru care nu era tocmai adevarat. Trebuia sa cumpar tot felul de teme, module, implementari.
Trebuia sa suni dezvoltatorul temei, el zicea ca e de vina cine a facut instalarea, iar cel care a facut instalarea dadea vina pe cel de la modul. Te plimbai cu telefoane si emailuri de la unul la altul fara sa rezolvi problema”
Pe partea de suport, chiar am fost uimit. Eram obisnuit sa sun de 3 - 4 ori pe zi pentru aceeasi problema, sa insist, sa ma rog. Pe Gomag lucrurile se rezolva prin trimiterea unui simplu email spre suport.”

Valeria Galea
(Photosetup.ro)
Noi am instalat cu mari emotii Gomag de aprox. 3 saptamani. Cu emotii pentru ca aveam deja un istoric de clienti si comenzi de ordinul zecilor de mii, cu puncte bonus si multe tool-uri de pe vechea plaforma care avea deja un istoric adunat in cei peste 9 ani de cand am deschis online-ul, iar un transfer al bazei de date, iti aduce inevitabil schimbari sau bug-uri.
Pana acum pot sa spun doar ca sunt fascinata de Gomag cu totul, de platforma, de echipa, de suport, de modul cum au solutionat toate probleme ivite si de acuratea cu care au transferat informatiile. Inca mai avem mult de lucru la content si la design, dar totul functioneaza perfect.
Fii alaturi de noi joi, 6 februarie, de la ora 20:00.
Iti aratam cum sa iti duci vanzarile la superlativ, pas cu pas. Inscrie-te gratuit!








