Pentru ca sesiunea live despre noutati ne-a prins pe multi cu gandul la vacanta de Paste, pentru azi recapitulam continutul acesteia, dar si al celei anterioare, cu lux de amanunte 🙂 

Sunt sigura ca multi dintre voi ati afla deja despre Gomag Prompt, asadar as vrea ca azi sa discutam pe indelete despre noul generator AI pentru descrieri de produse in magazinele Gomag. 

Eu va voi povesti mai degraba de partea tehnica, deoarece pe rol e in pregatire un adevarat ghid legat de acest instrument, cu tips & tricks si bune practici, pe care Cosmin il va posta in curand.

De asemenea, lista de azi include noi integrari utile, astfel incat organizarea si productivitatea interna sa creasca.

Asadar, hai sa vedem impreuna noutatile in platforma Gomag si cum poti sa le folosesti astfel incat sa maximizezi impactul pe care il au acestea pe diferite paliere ale afacerii si magazinului tau online.

Esti gata?

 

Cuprins Noutati la Gomag Gata de Activat in Magazinul tau

  1. Integrare Syncap pentru optimizarea eficientei operationale
  2. Integrare MAIB – procesator de plati pentru magazinele din Republica Moldova
  3. Gomag Prompt: acum ai acces la un generator AI de descrieri direct in platforma
  4. Update Editor Pagini – reorganizare pentru productivitate
  5. Update Comanda Minima in magazinul tau
  6. Un nou aspect pentru tema Providence
  7. Oblio – Valori Dinamice pe factura
  8. Update Marcaje Promotionale – alegerea pozitiei de afisare
  9. Update vizualizare si gestionare Comenzi Rapide 
  10. Export Lista Preturi pentru simplificarea gestionarii produselor
  11. Google Consent Mode – tips & tricks

1. Integrare Syncap pentru optimizarea eficientei operationale

Cu siguranta cea mai valoroasa resursa pe care o detii este timpul. Din postura de antreprenor, timpul iti este aproape intotdeauna insuficient.

De aceea ai atat de mare nevoie de automatizari. Orice instrument sau solutie care te ajuta sa economisesti timp si sa scapi de task-urile repetitive e mana cereasca.

In acest scop, noua integrare cu solutia Syncap e o veste excelenta pentru tine.

integrare-syncap-gomag

Syncap te ajuta sa automatizezi si eficientizezi munca interna, inclusiv cu functii premium pe 4 paliere principale ale fluxului operational: gestiunea informatiilor de produs, preturi si stocuri, listarea si managementul produselor in marketplace-uri, facturare si procesarea comenzilor.

Practic, toate aceste functionalitati – toate aceste informatii – pot fi accesate intr-un singur panoul de administrare. In acest panou vei face setarile dorite, astfel incat magazinul si canalele suplimentare sa fie gestionate automat, cu minim de interventie din partea ta.

Poate cel mai mare beneficiu in acest caz e ca eviti greselile umane. 

Nu uiti, nu lasi pe maine si nu trebuie sa platesti mai multi oameni intern care sa se ocupe de aceste sarcini. Aplicatia o face pentru tine, asa cum ai stabilit tu sa se intample.

Ce face, concret?

  • Citeste si actualizeaza statusurile comenzilor automat
  • Acualizeaza lista de produse si comenzi
  • Actualizeaza preturile si stocurile
  • Genereaza automat facturi si AWB-uri

… si multe altele. Poti inclusiv sa iti extinzi fluxurile de venituri prin listarea produselor tale pe multiple site-uri. 

Daca te tenteaza aceste functii si beneficii, o alta veste buna e ca Syncap iti ofera 30 de zile de testare gratuita. Solicita un demo si verifica cele mai potrivite solutii de automatizare pentru tine.

Citeste si: Update metode de plata, actualizare Factual & Techniq si alte noutati Gomag

2. Integrare MAIB – procesator de plati pentru magazinele din Republica Moldova

Incepand de anul trecut am facut eforturi active pentru a extinde Gomag pe piata din Republica Moldova. Eforturi care se si concretizeaza, pentru ca numarul magazinelor online deschise in Moldova pe platforma noastra creste constant.

Ne-am bucurat, de asemenea, sa facem cunostinta fata in fata cu clienti si potentiali clienti la evenimentul nostru de la Chisinau, din aprilie – loc in care am si discutat despre viitoare integrari specifice pentru piata moldoveneasca.

Integrarea cu MAIB este una dintre acestea. 

integrare-maib-gomag

MAIB au o experienta de peste 30 de ani, si sunt lideri de piata ca furnizor de servicii financiar bancare. Practic, e un procesator de plati de incredere pentru antreprenorii din Republica Moldova care vand sau vor sa inceapa sa vanda online pe aceasta piata.

Integrarea cu MAIB se poate accesa usor prin setarea aplicatiei din Gomag Apps – pentru activare e necesar sa ai mai intai un cont la acestia, din care vei prelua datele necesare.

Citeste si: Integrari noi, buton de import, comanda cu plata in avans si alte noutati Gomag

3. Gomag Prompt: acum ai acces la un generator AI de descrieri direct in platforma

Crearea si optimizarea descrierilor de produse este, pentru multi antreprenori, o adevarata frustrare.

Stim cu totii ca descrierile de la furnizor nu sunt suficiente, daca vrei sa iti diferentiezi magazinul, sa apari mai sus in Google si sa impresionezi clientii pentru a obtine decizia de cumparare.

Pe de alta parte, serviciile unui copywriter bun costa, ori sunt extrem de greu de gasit fara sa te arzi de cateva ori inainte.

La Gomag suntem mereu atenti la ceea ce isi doresc clientii nostri si incercam sa ne concentram pe a oferi solutii care sa le simplifice munca, astfel incat sa se poata concentra fara griji pe cresterea business-urilor lor si pe relatia cu proprii clienti.

De aceea am lansat de curand Gomag Prompt, instrument dedicat in platforma care genereaza pentru tine descrieri de produs originale, cu AI. 

Practic, Gomag Prompt preia continutul text si imagini pe care il detii deja despre produs (pot fi descrieri de la furnizor, idei principale pe care le-ai creat tu la un moment dat etc.) si genereaza descrieri noi, complete.

Citeste si: Cum Sa Vinzi Mai Mult Cu Descrieri De Produs Optimizate

Partea tare cand generezi descrieri cu Gomag Prompt e ca sistemul va lua in considerare si caracteristicile unui profil Buyer Persona si/sau cuvinte cheie suplimentare pe care vrei tu neaparat sa le contina descrierea.

personas - pentru cine e produsul

Exact, am creat din start 5 profile care insumeaza cei mai frecventi clienti ai magazinelor online, tinand cont de statisticile privitoare la tiparele comportamentale si obiceiurile de cumparare ale romanilor.

Avem, astfel, clientul Sceptic, Ambasador, Clientul pe telefon, Fluturele social si Vanatorul de Reduceri – iar din numele fiecaruia poti extrapola usor principalele lor caracteristici.

Caracteristicile exacte le gasesti in platforma, in partea de generare descrieri.

Ai posibilitatea sa generezi descrieri doar pentru un anume Persona.

Sau poti genera multiple descrieri pentru fiecare Persona in parte, si sa le combini apoi pentru a crea un text mai mare, care esti sigur ca raspunde pentru multiple tipologii de clienti ce intra in magazinul tau.

Apoi, inainte de a genera descrieri, poti adauga cuvinte cheie suplimentare, dupa dorinte si necesitati.

De exemplu, poti adauga cuvinte legate de sezon, de context, de scop, de ocazie, de pret si asa mai departe. Aceste cuvinte vor personaliza in mod avansat descrierile generate.

cuvinte-cheie-suplimentare-prompt-gomag

Instrumentul Gomag Prompt este disponibil pentru toti antreprenorii care vand cu Gomag si poate fi accesat cu un abonament lunar. 

Pachetele de abonament includ un numar specific de generari pe luna, iar noi iti oferim BONUS primele 10 generari, in prima luna la abonament (asa cum vezi mai jos)!

abonamente-prompt-gomag

Asa ai timp sa testezi Gomag Prompt si sa iti gandesti sau regandesti strategia de continut pe termen lung.

Pentru a activa Gomag Prompt, mergi in panoul tau de administrare, zona Continut si selecteaza Prompt.

Tot ce trebuie sa faci este sa alegi abonamentul dorit si sa adaugi datele cardului tau, pentru generarea automata a facturilor. Iti reamintesc ca prima luna de abonament pentru 10 generari este gratuita (oferta valabila doar pentru abonamentul de 5 eur cu 10 generari).

activare-gomag-prompt

Vrei descrieri de produs noi, originale si care sa te diferentieze de restul? Activeaza Gomag Prompt!

Citeste si: Cum a fost la Gomag SUMMIT 2024: Lectii & lucruri pe care le-am invatat

4. Update Editor Pagini – reorganizare pentru productivitate

Daca ai intrat in Pagini pentru a construi sau actualiza un landing page, sigur nu ti-a scapat noul fel in care arata aceasta zona a platformei.

Editor Pagini are acum un design minimalist, cu scopul sa iti ofere o privire de ansamblu mai buna si sa te faca sa intelegi mai bine componentele pe care le poti adauga pentru optimizarea paginilor tale.

In plus, te ajuta sa editezi mai usor si sa organizezi mai bine elementele din pagina.

update-editor-pagini-gomag

Editorul de pagini este o solutie avansata de editare a paginilor site-ului tau, si iti ofera mai mult constrol asupra modului in care sunt structurate acestea.

De exemplu, cu editorul poti adauga elemente suplimentare in homepage sau sa construiesti pagini personalizate de tip despre noi, produse, ori alte tipuri de pagini statice.

Tot cu editorul de pagini ai libertatea sa construiesti asa cum vrei landing page-uri legendare de campanie, echipate cu tot ce trebuie pentru a convinge oamenii sa cumpere din magazinul tau.

Daca inca nu l-ai folosit pana acum la capacitate maxima, te invit sa incepi sa faci asta.

Iti las aici si un link catre un model cu tot ceea ce ar trebui sa includa un landing page de nota 10 intr-o campanie comerciala. Aici ai exemplu pentru Black Friday.

5. Update Comanda Minima in magazinul tau

Actualizarea aceasta este, la fel ca urmatoarele din lista de azi, disponibila de mai mult timp in platforma.

Aplicatia Comanda Minima este solicitata in deosebi de magazinele online care vand produse la preturi mici, cu scopul de a mari valoarea comenzilor, astfel incat sa existe un control asupra costurilor de logistica.

comanda minima-afisare

Altfel spus, nu vrei sa te coste livrarea comenzii mai mult decat produsul in sine.

Update-ul iti ofera acum mai mult control asupra produselor pentru care vrei sa stabilesti o comanda minima. 

Poti alege categoriile si marcile pentru care impui o valoare a comenzii minime – de exemplu, in cazul in care ai un portofoliu variat si vinzi produse cu diverse praguri de preturi.

Citeste si: Ghid: Cum vinzi articole de birotica si papetarie online – Idei de promovare magazin

6. Un nou aspect pentru tema Providence

Timpuri noi, design nou chiar si pentru teme cu care esti deja familiarizat!

De ceva vreme colegii mei au actualizat, asadar, design-ul temei Providence, una dintre cele mai preferate pentru nisele alimentare & bauturi, produse bio, bacanie, cosmetice, suplimente, chiar si produse pentru copii, cadouri sau produse pentru casa.

design-nou-tema-providence-gomag

Noul design merge pe spatii albe ample, impact vizual puternic, precum si o structurare a informatiei minimalista, care face continutul mai usor de scanat.

Desigur, exemplele oferite in demo-ul temei respecta bunele practici, ceea ce trebuie sa faci si tu atunci cand completezi informatiile in magazin pe structura acesteia.

Daca vrei sa vezi cum ar arata magazinul tau online pe tema Providence, ai un mod de test ce iti permite sa vizualizezi usor modificarile ce ar putea interveni.

De asemenea, te rog sa tii cont ca in cazul in care vrei sa treci la aceasta tema de pe cea pe care functionezi acum, modificarile custom care au fost realizate se vor pierde.

Pune in balanta pro si contra si ia cea mai buna decizie pentru tine in mod informat.

Citeste si: Teme noi in platforma Gomag + ponturi pentru design-ul magazinului tau

7. Oblio – Valori Dinamice pe factura

Daca folosesti Oblio pentru partea de facturare si gestiune stocuri in magazinul tau, noutatea se refera la faptul ca poti adauga informatii suplimentare pe facturile tale.

Exista 3 valori dinamice pe care le poti prelua, iar acestea vor afisa, in functie de setarile tale, numele domeniului tau, ID-ul comenzii si/sau numarul comenzii, pe factura.

valori-dinamice-oblio-gomag

Acestea sunt mentiuni suplimentare, asadar depind de fluxul tau intern de organizare, precum si de cadrul legal / fiscal pe care trebuie sa il respecti.

Citeste si: Etichete noi in dashboard, update GShipments & Email Bot si alte noutati Gomag

8. Update Marcaje Promotionale – alegerea pozitiei de afisare

De-a lungul timpului, in platforma Gomag au fost construite multe aplicatii cu roluri specifice in vanzari, comunicare sau afisare. Noi punem mare pret, de exemplu, pe capacitatea de a vinde a paginilor de campanie construite in platforma. Dar si pe impactul produselor vedeta!

De aceea imbunatatim continuu aplicatia Marcaje Promotionale, ce are un rol principal in a evidentia produsele cu potential ridicat de achizitie. De exemplu, produsele vedeta sau cele insotite de anumite beneficii suplimentare.

Asadar, marcajele promotionale joaca un rol vital ca ghidaj vizual al ochiului catre aceste produse.

afisare-marcaje-promotionale-gomag

Update-ul recent aduce un control ridicat a zonei de afisare pentru marcajele suplimentare.

Altfel spus, acum poti stabili pe ce pozitie sa fie afisate acestea pe imaginea de produs, in functie de analizele tale privind tiparul de scanare al pozelor si compozitia fotografiilor de produse (de exemplu, daca pozele tale au in general spatii goale intr-o anumita zona).

Marcajele pot fi afisate stanga sus sau stanga jos.

Citeste si: Marcaje promotionale in magazinul tau Gomag – Cum le folosesti?

9. Update vizualizare si gestionare Comenzi Rapide 

Colegii mei au lucrat putin si pe partea de Comenzi Rapide, astfel incat sa iti fie mai usor sa le vizualizezi si sa le gestionezi.

Platforma iti afiseaza numarul comenzilor rapide inregistrate in ultimele 14 zile, cu statusul Comanda noua. 

afisare-comenzi-rapide

Practic, acum vezi dinainte sa intri propriu-zis pe modul, ce numar de comenzi rapide ai de procesat.

Citeste si: 5 Idei pentru folosirea eficienta a aplicatiei Comenzi Rapide Gomag

10. Export Lista Preturi pentru simplificarea gestionarii produselor

Modulul Lista de preturi iti este extrem de util mai ales cand rulezi campanii in magazinul tau, iar acestea presupun modificari de preturi in masa ori pe diverse conditii. 

E mult mai simplu sa automatizezi cand lista de preturi actioneaza asupra preturilor exacte pe care vrei sa le modifici, atat la inceputul campaniei, cat si la finalul campaniei.

Nu trebuie sa intri manual, produs cu produs, sa modifici si reajustezi preturi.

export-lista-preturi

De data aceasta am mers si mai avansat putin pe acest fir, si acum ai posibilitatea sa exporti listele de preturi dorite din platforma. Exportul compileaza date precum preturi, stoc si numarul de produse cumparate, asa ca ai un overview complet asupra eficientei listelor respective.

In plus, pe export poti face modificari mai comod, pentru raportare, analize si monitorizare date.

lista-preturi-export

Citeste si: 10 Functionalitati Gomag care cresc productivitatea echipei tale

11. Google Consent Mode – tips & tricks 

Incep acest punct cu un video recent realizat pe aceasta tema din care afli bunele practici pe care le ai de respectat.

In mod standard, din Gomag, cookie-urile sunt setate pentru a fi toate aprobate.

Asta se intampla pentru a nu afecta campaniile, insa cert e ca ar trebui sa faci cateva modificari pentru a te asigura ca datele se colecteaza corect.

google consent mode

Ai optiuni facile pentru a stabili regulile dorite de tine, cum ar fi buton de refuz, blurarea fundalului etc.

Din setarea pentru Google Analytics vei face, de asemenea, modificari pentru Consent Mode, fie pentru a aproba sau refuza automat cookie-urile, fie pentru a actiona conforma setarilor tale realizate in zona de Confidentialitate. 

analytics-google-consent-mode

Un gram de actiune valoreaza mai mult decat o tona de teorie.

Asa cum am spus in repetate randuri, toate aceste noutati, functii si instrumente te vor ajuta doar daca le folosesti. Si mai important, daca le folosesti corect, la capacitate maxima.

Inspira-te din ideile din acest articol, precum si din informatiile din documentatie pentru a activa noutatile sau pentru a le utiliza in magazin ca un expert.

Cu siguranta rezultatele vor aparea, daca dedici timp si atentie!

PS. Inca nu vinzi cu Gomag, dar iti place ritmul in care crestem? Vino alaturi de noi! Deschide sau migreaza magazinul pe platforma Gomag si propulseaza-ti business-ul exact acolo unde doresti.

Ai timp 15 zile sa testezi platforma gratuit, iar abonamentele variaza in functie de necesitatile tale. Incepe acum!

Andreea Rusz