Incheiem 2017 cu o super veste pentru toti clientii Gomag. Si da, suntem foarte entuziasmati pentru asta!

Tocmai am lansat varianta finala a noului modul de Pagini – un modul care te va ajuta sa creezi usor si simplu un landing page care vinde, de fiecare data cand iti doresti.

Cred ca stii deja.

Pe piata exista diverse instrumente care te ajuta sa creezi landing page-uri.

Unbounce, Leadpages, Instapage… sunt doar cateva dintre ele. Insa ca sa le folosesti trebuie sa platesti un fee lunar, pe langa faptul ca te obliga sa lucrezi cu mai multe conturi. Plus, majoritatea sunt pregatite pentru landing page-uri de captare lead-uri.

Vestea buna pentru toti clientii care au magazine online pe platforma Gomag sau se afla momentan in perioada de test, este ca de astazi incepand pot crea un landing page direct din platforma, fara batai de cap si cu toate functionalitatile de care au nevoie.

Gata cu grijile tehnice si cu ceea ce ti se parea complicat in varianta beta a modulului, pe care poate ai incercat-o. Varianta finala a modulului Pagini este mult mai prietenoasa cu utilizatorul si iti permite sa aranjezi fiecare bucata din landing page exact asa cum iti doresti.

Ti-am pregatit un video-tutorial care te va invata sa folosesti modulul de landing page-uri de la A la Z, asa ca te invit sa il urmaresti si sa-l testezi imediat.

Noul modul de landing page-uri in Gomag poate fi folosit atat pentru captarea de lead-uri – prin afisarea unui formular, cat si, mai important si specific pentru tine, pentru prezentarea si vanzarea de produse.

Este mult mai eficient si mai profitabil sa directionezi oamenii spre o astfel de pagina, cu o colectie de produse, cand rulezi campanii de marketing: atentia lor e mult mai usor de captat iar elementele ce i-ar putea distrage sunt eliminale sau minimalizate.

Noul modul iti permite inclusiv sa setezi un cronometru, pentru a urgenta actiunea clientului (sa iti dea email-ul, sa cumpere produsul etc.), sa adaugi video-uri despre produsele / oferta ta sau chiar si testimoniale. Si, dupa cum stii deja, elementele de incredere te ajuta sa vinzi mai mult.

Cand sa creezi si sa folosesti un landing page cu Gomag?

  • In campaniile de marketing legate de evenimente precum Black Friday, sarbatori de iarna sau alte sezoane
  • In campaniile de reduceri, lichidari de stoc, flash sales
  • Pentru reclamele PPC cu Google AdWords sau Facebook Ads
  • Cand organizezi concursuri sau faci gamification pe site
  • Cand organizezi o campanie pentru captarea de adrese de email
  • Cand lansezi un nou produs
  • Cand trimiti un email de soft sell / hard sell
  • De fiecare data cand vrei sa creezi o noua pagina in site.

Ideea e ca landing page-ul poate fi, practic, oricare pagina din site-ul tau, incepand de la homepage si pana la pagina de contact. La modul ideal, intregul site, bucata cu bucata, ar trebui sa lucreze pentru scopul comun: acela de a vinde produsul / produsele promovate, catre clienti atenti si motivati sa faca achizitia.

Vezi video-ul despre cel mai nou modul Gomag si testeaza-l, dupa instructiunile din tutorial.

Vezi si 5 Module Gomag care iti simplifica munca

Cosmin Daraban