Esti o persoana organizata, atenta la detalii si cu o atitudine proactiva? Iti place sa ai grija ca totul sa functioneze perfect intr-un birou? Atunci, te vrem in echipa noastra!
Te invitam sa ne trimiti CV-ul tau pe [email protected] si sa ni te alaturi la Gomag!
Ce presupune job-ul de Office Assistant?
Cautam o persoana energica si responsabila, care sa se ocupe de buna functionare a activitatilor interne ale companiei Gomag, pentru biroul din Baia Mare.
Suntem o echipa activa, in continua crestere pentru misiunea de a ne consolida pozitia pe piata drept cea mai mare platforma eCommerce din Romania, iar pentru a ne asigura ca totul merge ca pe roate, avem nevoie de un Office Assistant care sa gestioneze diverse aspecte administrative si sa sprijine colegii in desfasurarea activitatilor zilnice.
Daca esti o persoana atenta la detalii, iti place sa gasesti solutii rapide si sa mentii un mediu de lucru bine organizat, te invitam sa aplici pentru aceasta pozitie!
Responsabilitatile tale:
- Gestionezi relatiile interne cu angajatii
- Faci cumparaturile necesare pentru birou
- Asiguri mentenanta birourilor
- Tii evidenta echipamentelor: plasarea comenzilor, solicitarea ofertelor si gestionarea cererilor interne.
- Intampini si indrumi persoanele din afara firmei si asiguri protocolul.
- Te ocupi de mentinerea relatiei cu furnizorii.
- Gestionezi organizarea evenimentelor de echipa si solicitarile interne pentru o buna functionare a biroului.
- Munca ta va presupune gestionarea anumitor date personale
Perioada de training, dar si a altor pregatiri necesare activitatii desfasurate, se realizeaza exclusiv la sediul angajatorului, respectiv in Baia Mare.
Calitatile pe care le cautam:
- Abilitati excelente de organizare si multitasking
- Atentie la detalii si gandire proactiva
- Bune abilitati de comunicare si relationare
- Cunostinte de baza in utilizarea computerului (Excel, e-mail, platforme online)
- Studii: absolvent al invatamantului superior
- Limba engleza: nivel avansat
- Permis de conducere categoria B (avantaj)
Ce iti oferim la Gomag?
- Salariu fix
- Contract de munca si oportunitatea unui loc de munca stabil
- Program de lucru full-time, 8 ore pe zi, de luni pana vineri
- Abonament la sala. Sustinem un stil de viata sanatos, asa ca daca ti-ai facut obiceiul sa mergi la sala si sa faci sport disciplinat, noi te sustinem. Bineinteles, daca vrei si tu.
- Teambuilding-uri anuale unde experimentezi tot felul, de la catarat si rapel, pana la crearea unei harti cu colegii, legat la ochi
- Poti sa participi la TOR (Teams Outdoor Race), anual, cam prin iulie. Avem deocamdata 2 echipe, dar se tot schimba oamenii (mergi la sefii de echipa Relu sau Calin si vezi daca au nevoie de un om). E ffffff obositor, dar super fain.
- Pizza, cafea, inghetata, ceaiuri, fructe proaspete in fiecare miercuri
- Tot ce vrei sa citesti de la Bookster
- Acces la extra materiale educative, gratuit
- Mediu de lucru placut, intr-o echipa dedicata
Despre Gomag. Cine suntem noi? 🚀
Salut, noi suntem echipa Gomag. Ne pare bine de cunostinta!
Deocamdata suntem o echipa de +50 de oameni cu diferite cunostinte legate de online si eCommerce, de la programatori, front-developeri, designeri, testeri, client manageri, pana la oameni de SEO, Social Media, PPC, copywriteri si marketeri.
Pe cat de diverse sunt interesele si obiceiurile noastre, pe atat de diverse sunt si magazinele care vand cu ajutorul platformei Gomag. Avem peste 4200 de clienti magazine online de fashion, cadouri, bijuterii, cosmetice, unelte, home & deco, IT&C, librarii, florarii si muuulte, multe altele.
Cum ii ajutam pe clientii nostri sa vanda mai mult?
Am creat de la 0 cea mai mare solutie eCommerce din Romania – platforma Gomag pentru magazine online care vor sa isi propulseze business-ul in top. N-o spunem doar asa, ci ne bazam pe feedback-ul pe care il primim de la super comunitatea noastra.
Ce ne face diferiti sunt sutele de module si functionalitati care iti permit sa deschizi, sa lansezi si sa cresti un magazin online simplu, rapid si usor. De exemplu, gestionarea unei comenzi dureaza doar un minut, integrarile cu cei mai populari furnizori de servicii (ex. curierat, plati online, facturare, efulfillment etc.) sunt gratuite…
… iar platforma chiar te ajuta sa vinzi!
Avem module native in platforma pentru marketing in site si vanzare, GoBoti – primii roboti pentru automatizare dezvoltati nativ intr-o platforma eCommerce romaneasca, dar si o echipa de suport super rapida, gata sa ofere raspunsurile potrivite pentru orice au nevoie clientii.
Suntem cunoscuti si pentru continutul pe care il punem la dispozitia comunitatii noastre prin Academia de eCommerce, Doza de eCommerce by Gomag, blogul Gomag, cartea eCommerce no Bull$#!T, cursuri, webinarii, evenimente si video-uri tutorial.
Scopul nostru e sa avem clienti care sunt mandri ca vand #cugomag, lucru ce se intampla deja.
Vrei sa faci parte din echipa care are satisfactia de a face toate aceste lucruri? ⬆️ 🏆
Pe langa beneficiile despre care am vorbit putin mai sus, vei munci intr-un mediu de lucru dinamic, greu de gasit in alta parte.
Suntem profesionisti, specialisti cu diploma in diverse domenii, insa intre noi nu exista diferente.
Poti sa vorbesti deschis si sa ceri ajutorul oricarui coleg, incepand de la CEO si CTO.
Fiind colegul nostru Office Assistant, vei fi responsabil pentru actiunile si performantele tale, iar daca esti dispus sa inveti cat mai mult si sa te implici impreuna cu restul echipei astfel incat lucrurile sa mearga ca pe roate, iti vei face prieteni repede.
Mai mult, iti va placea la nebunie biroul nostru din Baia Mare.
Suntem la inaltime – la propriu – asa ca avem una dintre cele mai frumoase panorame din oras.
Plus ca vei lucra cu tehnologie de ultima generatie. Plus ca ai spatiu de muncit, de gatit, de joaca si de stat la soare.
Cauti un job de Office Assistant sigur si pe care te poti baza pe termen lung?
Trimite-ne CV-ul tau la [email protected] si te vom contacta pentru o discutie.
Verifica sa raspunzi la cerintele noastre, pentru ca nu vrem sa pierdem timpul – nici pe al tau, nici pe al nostru.
Nu te regasesti in cerinte, dar stii pe cineva care o face? Trimite-i anuntul nostru. Iti vom ramane vesnic indatorati 🙂
Anuntul este de actualitate si acum, cand il citesti.
Acord GDPR
Aplicand pentru aceasta pozitie, va exprimati consimtamantul ca noi, SILKWEB S.A. (sau SILKWEB), cu sediul social in Mun. Baia Mare, Str. George Cosbuc, Nr. 25A, Ap. 50, jud. Maramures, J24/1758/2005, C.U.I. RO18067119, sa va prelucram datele personale existente in cuprinsul CV-ului (cum ar fi datele de identificare si de contact, date privind educatia, calificarile si experienta profesionala, fotografia si orice alte date personale pe care CV-ul d-voastra le contine ).
Vom prelucra datele dumneavoastra in scop de recrutare pentru pozitia pentru care ati aplicat.
Datele vor fi prelucrate in temeiul consimtamantului dumneavoastra, si de asemenea in baza intentiei dumneavoastra de a intra intr-o posibila relatie contractuala cu noi, in conformitate cu principiile si obligatiile instituite de G.D.P.R./R.G.P.D. si cu respectarea drepturilor dumneavoastra, doar pentru durata necesara pentru atingerea scopului indicat mai sus, care nu va fi mai mare de 1 an.
Potrivit G.D.P.R., aveti dreptul de a va retrage in orice moment consimtamantul, printr-o simpla cerere adresata noua la coordonatele de contact de mai jos:
-prin servicii postale la adresa: Mun. Baia Mare, Str. George Cosbuc, Nr. 25A, Ap. 50, jud. Maramures;
-prin email la adresa: [email protected]
Pentru mai multe informatii cu privire la datele personale si drepturile dumneavoastra in legatura cu acestea, va rugam sa consultati politica noastra de prelucrare a datelor personale, disponibila aici: https://www.gomag.ro/politica-de-confidentialitate sau sa va adresati persoanei responsabile cu protectia datelor din cadrul societatii noastre, [email protected].