Ai decis sa iti faci magazinul online pe platforma Gomag?

Perfect, ai aici un ghid in 3 pasi de parcurs dupa ce ai hotarat ca Gomag este cea mai buna platforma pentru afacerea ta online.

Noi iti stam la dispozitie: te vom ajuta sa alegi abonamentul potrivit pentru magazinul tau si, daca alegi optiunea magazin la cheie, ne vom ocupa de setarea magazinului tau pe platforma.

Nu uita, pentru Gomag Login in panoul de administrare al magazinului tau, ai datele pe primul mail primit de la noi, imediat ce ti-ai facut contul pe Gomag.

Esti pregatit? Hai sa vedem ce se intampla dupa ce alegi platforma Gomag.

1. Stabilirea abonamentului potrivit pentru magazinul tau online

Cum alegi pachetul Gomag potrivit pentru tine?

Setarea magazinului tau online pe Gomag este un proces liniar, super simplu de parcurs.

Inainte sau dupa expirarea celor 15 zile de proba gratuita, alege unul dintre abonamentele contra cost disponibile. Mai jos voi face o descriere detaliata a fiecarui pachet in parte.

*Nu voi analiza pachetul Enterprise, deoarece este un abonament non-standard pentru business-urile care castiga deja un volum ridicat de vanzari si au nevoie de module / optiuni complexe. Daca ai nevoie de mai multe informatii despre acest pachet, te rog sa ne contactezi.

Preturi Gomag: cum se diferentiaza abonamentele?

Abonamentul Gomag Basic

E perfect pentru nevoie business-urilor mici, care isi doresc sa inceapa sa vanda cat mai repede.

Abonamentul iti permite sa prezinti clientilor pana la 200 de produse si include gazduirea pentru magazin – suficient spatiu pentru imaginile produselor, bannere, text.

Atentie – gazduirea magazinului nu e acelasi lucru cu gazduirea pentru domeniu si email. Acestea iti revin tie.

Alt avantaj? Ai parte de suport atat printr-un sistem de tichete, cat si printr-o documentatie masiva, ce este actualizata constant. In pachetul Basic ai 2 servicii exclusive pentru clientii Gomag:

  • Gomag Payments – un atu extraordinar pentru incepatori, deoarece prin acest serviciu poti accesa multipli procesatori si metode de plata, la comisioane negociate deja in favoartea ta.
  • Gomag Shipments – pentru livrari fara batai de cap, la costul cel mai mic sau mai potrivit, pentru fiecare comanda in parte. Prin GShipments ai automat acces la multipli transportatori de top din Romania.

Abonamentul Gomag Advanced

Este mult mai avansat fata de Basci, dupa cum ii spune si numele :).

Ai oportunitatea de a adauga pana la 2.000 de produse in magazinul tau si include 3 GoBots, plus integrari cu peste 75 de aplicatii si furnizori de servicii.

Alt avantaj? Pachetul iti ofera acces la functionalitati premium precum Import / Export, feed-uri personalizate, liste de preturi si reguli avansate de reduceri – astfel incat sa cresti valoarea medie a cosului de cumparaturi si numarul de clienti in magazin.

Abonamentul Gomag Elite

Este cel pe care il aleg majoritatea antreprenorilor din portofoliul nostru.

Elite sustine dezvoltarea magazinului tau online, asigurand suficient spatiu pentru 10.000 de produse, imagini de produs, bannere si text.

De asemenea, daca ai o afacere de tipul B2B acest pachet iti este destinat.

In comparatie cu celelalte doua pachete, ai inca doua optiuni speciale pentru a transforma mai multi vizitatori in clienti si clienti fideli: modulul special B2B si Fidelizare Clienti.

Pachetul Elite include 10 GoBots – iar asta inseamna posibilitati extraordinare de automatizare, pentru economie de timp, bani si alte resurse pretioase.

preturi-platforma-gomag-ecommerce

Daca inca nu stii in ce masura se va dezvolta magazinul tau si la ce dimensiune va ajunge in timp, nu iti face griji.

Ai posibilitatea sa faci upgrade de la pachetul ales oricand.

Trebuie doar sa ne contactezi pentru a face ajustarile necesare in contul tau pe platforma.

Abonament Gomag lunar sau anual?

Depinde de bugetul pe care il ai disponibil acum. Insa chiar daca pe moment nu pare, abonamentul anual te ajuta sa economisesti mai multi bani.

La abonamentele anuale avem o reducere de 10%, iar la cele pe 2 ani e 30% , indiferent de tipul de pachet ales. Ceea ce inseamna ca pe termen lung – asa si cum trebuie, de fapt – ai facut o investitie mai inteligenta.

Un alt lucru pe care l-am observat la clientii care aleg abonamentele anuale: magazinele lor au mai multe rezultate si sunt mai profitabile.

Faptul ca achita abonamentul odata pe an ii motiveaza sa se ocupe asa cum trebuie de magazin, sa ruleze campanii de marketing si sa gaseasca solutii pentru ca afacerea lor sa dureze.

Asa vin rezultatele, nu daca renunti la primul hop.

Pune in balanta beneficiile fiecarui tip de abonament si alege ceea ce se potriveste cel mai bine pentru tine si afacerea ta 🙂 .

De retinut:

In discutiile premergatoare alegerii pachetului, este nevoie sa ne furnizezi cateva informatii despre stadiul actual al afacerii tale:

    • Daca ai deja un magazin online, pe o alta platforma (sa stim daca vrei sa facem migrarea datelor din platforma ta actuala)
    • Daca ai deja un nume de domeniu (si nu uita ca ai nevoie si de gazduire pentru domeniul respectiv si email)
    • Daca ai stabilit deja un contract de afaceri cu furnizori de servicii cum ar fi procesatori de plati, servicii de livrare, servicii de newsletter, instrumente de marketing etc. si care sunt acestea
    • Daca ai intampinat pana acum anumite probleme cu functionarea magazinului si care au fost acestea etc.

2. Despre contract

In momentul in care ti-ai facut demo-ul iti amintesti ca ai bifat casuta “Sunt de acord cu Termenii si Conditiile platformei Gomag”. Ei bine, aici ai oferit consimtamantul pentru termenii contractuali, dupa cum ai citit in pagina afisata.

Poti gasi contractul de utilizare a platformei in panoul tau de administrare.

Daca vrei sa revezi acum termenii, acceseaza pagina https://www.gomag.ro/termeni-si-conditii.

3. Prima factura

Dupa ce ai discutat cu reprezentantii nostri si ai ales abonamentul Gomag potrivit pentru tine si afacerea ta online, urmatorul pas este emiterea facturii.

Odata ce ai achitat prima factura, noi vom putea sa iti setam in cont pachetul ales de tine, iar magazinul tau va putea fi pus live.

Desigur, te poti ocupa dupa cum doresti de crearea magazinului sau ai posibilitatea sa ceri un magazin la cheie (varianta pe care o aleg majoritatea clientilor nostri).

Ce inseamna magazin la cheie Gomag? Cum il obtii?

Practic, noi ne ocupam de tot ceea ce inseamna setarea magazinului tau si, in termen de 15 zile, ti-l oferim gata de lansat, la cheie cum ar veni.

Uite cum decurge acest proces:

I. Mai intai, ne ceri o oferta

Iar consultantii nostri revin in cel mai scurt timp cu un telefon/email in care ti se va comunica un cost.

Daca esti de acord cu oferta noastra, ti se va emite o factura.

II. Schimb de informatii specifice afacerii tale online

Dupa ce achiti factura, echipa noastra va incepe sa lucreze activ la proiectul tau.

Primul pas? Vei primi un email cu un formular in care iti vor fi cerute toate informatiile de care avem nevoie pentru a-ti seta magazinul online.

Acestea sunt informatii pe care le putem afla doar de la tine si sunt necesare pentru ca echipa sa stie cum sa iti seteze magazinul din punct de vedere al design-ului si al integrarilor cu terte parti:

  • Ai deja un logo pentru magazinul tau online? Daca da, este nevoie sa il atasezi la email-ul de raspuns – atentie – in format editabil, pentru ca acesta sa poata fi manevrat de catre colegii nostri. Daca nu ai deja un logo, vom discuta despre nevoile si cerintele tale si, pe baza informatiilor primite, designerii nostri pot crea contra cost un logo unic si reprezentativ pentru magazinul tau.
  • Care este cromatica dorita pentru site-ul tau? Avem nevoie de informatii de la tine despre cromatica si tema dorita pentru site-ul tau, informatii care vor fi discutate apoi cu colegii de la programare si implementate in site. De asemenea, si tu ai posibilitatea de a edita tema site-ului prin intermediul modulului de editare, existent in platforma.
  • Integrari / implementari – in platforma Gomag ai o multime de integrari preexistente cu furnizori de servicii nationali si internationali. Specifica furnizorii cu care ai un contract / cont si datele conturilor tale.

10 tipuri de magazine online pe care le poti deschide pe Gomag

III. Odata ce ne dai datele tale, integrarile dorite etc…

… raspunsurile formularului completat de catre tine sunt trimise la colegii de la tehnic care vor incepe sa il puna in aplicare.

IV. Iti facem setup-ul initial

Setam datele companiei tale, datele de contact in puncte strategice de pe site, configuram aplicatiile pentru furnizori de transport – prin serviciul Gomag Shipments sau direct, cu Fan Courier, SameDay, GLS, TNT, DHL, procesatori de plati – prin serviciul Gomag Payments sau direct, cu firme precum NETOPIA, PayU, EuPlatesc, ING, LibraPay, tbi bank, servicii de facturare – SmartBill, Saga etc.

Uite cateva detalii:

1. Procesatori de plati

In platforma, ai integrari preexistente cu NETOPIA, PayU, PlatiOnline.ro, PayPal, ING, EuPlatesc.ro si LibraPay, dar si optiuni pentru plata in rate. Aici exista 3 situatii:

  • Ai deja un contract cu unul sau mai multi dintre procesatorii de mai sus – daca vrei un magazin la cheie este nevoie sa ne spui care sunt acestia si sa ne pui la dispozitie datele tale de acces (ID, certificate, parole etc) pentru a le completa in panoul de administrare al magazinului tau online.
  • Nu ai un contract, dar vrei sa alegi un procesator preexistent – caz in care iti vom prezenta lista si te vom indruma. Poti chiar sa ceri parerea altor clienti Gomag asupra procesatorului potrivit, pe grupul eCommerce cu Gomag.

Indiferent in care situatie te regasesti dintre cele 2, iti reamintim ca ai la dispozitie si serviciul GPayments. Iti oferim comisioane preferentiale si acces la cei mai populari furnizori de servicii plati din Romania si nu numai.

  • Vrei un alt procesator de plati cu care nu avem integrare – este nevoie sa stabilim procesul prin care facem noua integrare pentru magazinul tau. Daca te regasesti in aceasta situatie, trimite-ne documentatia API pentru a vedea ce presupune integrarea respectiva.

Citeste si: Cum Sa Alegi Un Procesator De Plati Potrivit Pentru Magazinul Tau

2. Servicii de livrare

In platforma, ai integrari preexistente cu FAN Courier,  DPD, Team Curier, Fastius Curier, Cargus, Nemo Express, DHL, TNT, Packeta, Woot.ro, GLS, UPS, EasyPost etc.

Iar daca folosesti modulul GShipments, te poti asigura ca obtii cel mai bun cost pentru fiecare comanda din magazinul tau. Serviciul este realizat in parteneriat cu Ecolet si iti ofera beneficii extra. Vezi detalii aici!

La fel, daca vrei magazin la cheie, si aici ne oferi informatiile necesare in cazul in care ai deja un contract cu unul sau mai multi transportatori. Daca nu, alegi unul din lista, iar daca vrei o integrare cu un transportator din afara listei, stabilim procesul si costul pentru noua integrare.

Citeste si: Mic Ghid pentru strategia de livrare – Cum alegi firma de transport potrivita

3. Servicii de newsletter

Integrarile preexistente cu furnizorii serviciilor de newsletter: theMarketer, MailChimp, NewsMan, Conectoo, GetResponse, MailAgent, Retargeting Newsletter si ActiveCampaign.

Procesul decurge la fel:

  • Ai contract cu un furnizor de servicii newsletter si ne spui care sunt datele de acces (nume de utilizator, parole etc.) pentru a le completa in panoul de administrare (doar pentru magazinele la cheie)
  • Nu ai contract, dar vrei un contract cu unul dintre furnizorii de mai sus (ne spui care dintre ei si te ajutam)
  • Vrei integrare cu un furnizor din afara listei, asadar stabilim procesul de integrare, in cazul in care este fiabil.

magazin la cheie gomag

V. Dupa setup, contra cost putem sa facem importul initial de produse

Asta inseamna sa importam produsele din fisiere de la furnizor. De asemenea, aplicam paginile de confidentialitate si cookies automat, pe baza setarilor initiale realizate anterior.

*Trebuie sa stii ca in platforma Gomag, tot ce tine de partea tehnica pentru GDPR este aplicat automat pe baza datelor tale (deci ai scapat de grija crearii de pagini sau instalarea de aplicatii pentru GDPR).

VI. Ne ocupam de design-ul magazinului tau

Daca alegi magazin la cheie Gomag, ne asiguram ca site-ul tau nu seamana cu altele – alegem culorile specifice brandului tau si le imbinam cat mai armonios, facem configurarea cromatica a graficii, configuram fonturile si iti cream setul initial de bannere de care ai nevoie

VII. Facem setarile initiale de marketing

Setarile de marketing pentru magazinul tau online la cheie pot insemna – integrarea magazinului cu contul de Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console, setarea Facebook Pixel etc.

VIII. Cere-le colegilor de la tehnic sa iti instaleze un certificat SSL 

Astazi esti obligat sa ai un astfel de certificat si sa asiguri securitatea datelor transferate prin intermediul site-ului tau.

IX. Iti livram magazinul la cheie

Odata ce ne-am asigurat ca magazinul are tot ceea ce ai cerut si este functional, capabil sa vanda din prima zi, magazinul iti este livrat, iar tu poti incepe sa vinzi cu incredere.

Poti citi si mai multe detalii despre optiunea magazin la cheie Gomag in articolul Vrei un Magazin Online la Cheie? Vino la Gomag!

Alte specificatii pentru un magazin online cu Gomag

Migrare de pe alta platforma, pe Gomag

Daca ai deja un magazin online pe o alta platforma, noi te putem ajuta cu migrarea datelor pe platforma Gomag. Te rog sa specifici acest lucru colegilor mei, chiar de la inceput.

Vrei sa afli mai multe detalii despre procesul de migrare? Iti recomand sa consulti urmatorul articol: Cum Migrezi De Pe O Alta Platforma eCommerce Pe Gomag.

Integrare magazin cu eMAG Marketplace

O alta optiune: daca vrei sa iti listezi oferta magazinului in eMAG Marketplace, te putem ajuta gratuit cu integrarea necesara, astfel incat sa iti poti gestiona comenzile intr-o singura platforma, indiferent de unde vin.

marketplace

Echipa de suport Gomag – Un email trimis pe [email protected] te va ajuta sa rezolvi orice problema

Daca ai cerinte pentru module si servicii aditionale, care nu intra in pachetul standard, spune-ne – e important sa discutam despre ceea ce ai nevoie pentru a-ti oferi solutii.

Tot aici, daca ai intrebari si nelamuriri, iti recomand sa le exprimi direct. Te vom ajuta si indruma sa iti realizezi un magazin ce vinde inca din primele zile de la lansare.

Pe tot parcursul setarii magazinului tau, dar si dupa ce acesta este complet functional, vei avea parte de suport din partea echipei noastre specializate.

Aici trebuie sa retii ca mediile / canalele prin care vei primi suport depind de pachetul Gomag ales.

Pentru pachetul Basic, Advanced si Elite beneficiezi de suport online (documentatie + tichete).

Pentru pachetul Enterprise te bucuri de suport online, dar si telefonic + training 1 la 1.

Un alt beneficiu primar castigat la Gomag este ca ai optiunea de a importa produsele in magazinul tau online prin intermediul unui fisier CSV. Asta inseamna ca economisesti foarte mult timp si te ajuta sa gestionezi catalogul de produse in platforma extrem de simplu si rapid.

Pentru pachetele Advanced, Elite si Enterprise, optiunea de Import / Export este inclusa in abonament. Vezi in documentatia Gomag cum se face un import.

Citeste si: Ce Este O Platforma eCommerce Inchiriata?

Mini-ghidul de fata reprezinta un material de suport dupa care sa te ghidezi pentru a stii ce trebuie sa faci dupa ce ai ales platforma Gomag pentru magazinul tau online.

Este bine de stiut ca pasii de mai sus sunt parcursi intr-un interval de timp mai scurt decat iti inchipui.

Magazinul tau va fi functional si, mai mult, va vinde, chiar in primele zile de la lansare.

Vrei sa incepi treaba cat mai repede? Vrei un magazin online ce vinde, in mai putin de o saptamana? Contacteaza-ne si hai sa iti transformam ideea intr-o afacere de succes!

Citeste si Platforma Gomag VS alte platforme de ecommerce

Cosmin Daraban