Care sunt diferentele intre platforma Gomag si alte platforme eCommerce?

Cand sunt atatea optiuni pe piata, de ce as alege Gomag pentru un magazin online, in loc sa merg spre alte SaaS-uri, ceva custom sau o platforma open-source?

Vad des aceasta intrebare. Atat eu, cat si colegii mei primim cam aceleasi intrebari atunci cand vorbim prima data cu noi potentiali clienti.

Mi-am dat seama de ceva, din toate aceste discutii.

La Gomag facem lucrurile atat de diferit incat oamenilor – antreprenori, specialisti de marketing, chiar si colegi cu experienta – li se pare greu de crezut ca e posibil.

Dar ok, hai ca nu te mai tin mult in suspans.

Pentru astazi ti-am pregatit un articol in care iti explic diferentele intre platforma Gomag si alte platforme eCommerce, indiferent ca din tara sau din afara granitelor, indiferent ca SaaS, open source sau custom.

Iti vorbesc in mod special despre ceea ce se aplica atunci cand te ocupi singur de setarea magazinului tau, si mai putin despre optiunea magazin online la cheie*.

*Totusi, daca doresti sa delegi catre noi setarile si integrarile initiale sau daca nu ai suficient timp, magazinul la cheie este un serviciu care chiar iti usureaza munca. 

1. Ai un magazin 100% functional, exact in pretul abonamentului ales.

La unul dintre evenimentele Gomag in Timisoara multe dintre discutiile purtate cu participantii au ajuns la platforma Gomag. Stii care a fost prima intrebare?

Siii… la voi cat e costul pentru configurarea initiala a magazinului?

Zero. Nu avem un cost.

Sunt constient ca foarte multi furnizori de platforme cer o taxa – mai mare sau mai mica – pentru setup-ul initial al magazinului online, insa, la noi, TU esti cel care isi construieste magazinul, pana in cel mai mic detaliu, fara vreun cost suplimentar (cu exceptia SSL, pe care il instalam noi).

Prin urmare, de ce am vrea sa iti cerem o taxa in plus pentru ceva ce poti sa faci singur, rapid si usor, din cateva click-uri?!

Ei da, daca nu ai timp sa te ocupi de configurarea magazinului, ai un buget pe care esti dispus sa il investesti ca sa nu iti mai consumi energia sau vrei sa lasi o echipa cu experienta sa se ocupe de asta, atunci vei investi o suma minima pentru setup-ul initial al magazinului.

Insa vreau sa intelegi un lucru: foarte multi dintre clientii nostri se ocupa de magazinul lor de la A la Z, de la configurarea initiala pana la activarea GoBotilor in platforma si marketing.

Investia se rezuma doar la pretul abonamentului pe care il platesc lunar / anual + un increment la 350 de comenzi calculate ca o medie in ultimele 3 luni.

Citeste si: Cum Migrezi De Pe O Alta Platforma eCommerce Pe Gomag

Dar costul integrarilor cu terte parti?

Sa fim seriosi, un magazin online nu functioneaza suspendat intr-un vid.

Ci face parte dintr-un ecosistem in care intra si transportatorii, procesatorii de plati, solutii de facturare, aplicatii de marketing, afiliati etc.

Noi credem ca oricine ar trebui sa aiba acces la integrari cu acesti furnizori, astfel incat sa inceapa sa vanda online din prima zi.

Tocmai din acest motiv, pe platforma Gomag NU platesti nicio taxa in plus pentru integrarile cu firmele de curierat, procesatori de plati, comparatoare de preturi, aplicatii de baza de marketing etc., acelea care sunt deja integrate in platforma.

La fel, integrarea cu SmartBill este 100% gratuita, pentru toti clientii nostri, indiferent de abonamentul ales.

Integrarea magazinului tau cu eMAG Marketplace este, de asemenea, gratuita.

Nici NU cerem taxe lunare pentru integrarile cu aceste aplicatii terte, existente deja in platforma.

aplicatii-platforma-gomag

Mai mult, poti face tu singur toate aceste integrari din maximum 2-3 click-uri.

Pana la urma, ceea ce iti doresti tu si ceea ce ne dorim noi e acelasi lucru: sa incepi sa vinzi cat mai rapid si sa iti cresti vanzarile, sa fii multumit de platforma si sa iti vina complet natural sa spui si altora acest lucru.

Acum o sa fiu sincer cu tine.

Nu m-a pasionat niciodata sa verific alte platforme sau sa vorbesc despre altceva decat Gomag insa am aflat foarte multe din discutiile cu clientii, colegii care analizeaza concurenta etc.

Exista module in Gomag, native, direct in platforma, care nu doar ca nu se gasesc in alte platforme, ci si, pentru a le avea, trebuie sa platesti costuri suplimentare – ce nu sunt chiar mici.

Uite, de exemplu, modulul Pagini, pe care il ai gratuit in platforma noastra si care iti permite sa creezi inclusiv landing page-uri avansate cu un sistem drag & drop, nu este disponibil in alte platforme decat contra unei taxe lunare.

gomag-landing-page

Sau formulare de contact, configurator CSS pentru tema, CRM, optiunea de Login cu Facebook, aplicatiile de live chat…

Mai departe, temele Gomag sunt gratuite.

Si, tot spre deosebire de alte platforme eCommerce, la Gomag poti sa generezi feed-uri gratuit, fara niciun cost suplimentar.

Intotdeauna am spus ca e imposibil sa iti creezi gratuit un magazin online. Insa, de asemenea, sunt constient ca exista oameni cu idei, dedicare si experienta dar care nu dispun de bugete extraordinare.

De aceea, platforma Gomag vine la pachet cu tot ce e necesar pentru a vinde online din prima zi, fara alte costuri suplimentare ci doar abonamentul lunar ales.

Atentie!

Integrarile despre care vorbesc mai sus au cost zero daca este vorba despre cei mai populari furnizori de servicii, pe care ii poti vedea atat in pagina de preturi Gomag, cat si in Gomag Apps, atunci cand iti faci un demo.

Integrarile extra, cu ERP-ul ales de tine sau alti furnizori care nu sunt integrati deja in platforma vor presupune un cost suplimentar – asta pentru ca inseamna o munca mai avansata, prestata de catre colegii mei doar in folosul tau.

Daca asta te-ar putea face sa iti pierzi entuziasmul, atunci te rog sa te gandesti daca merita sa platesti alte platforme pentru tot ceea ce inseamna configurari initiale, plugin-uri, toate integrarile, aplicatii extra pentru a avea macar un magazin functional versus un numar mult mai mic de integrari preferate de tine, facute doar pentru tine, pentru care iti cerem un cost.

Alegerea este a ta.

Citeste si: Cum Sa Alegi Platforma eCommerce Potrivita Pentru Tine

Avem si zona Gomag RoadMap pentru clientii care vor sa propuna / voteze functionalitati

O diferenta la Gomag este si sistemul Gomag RoadMap, un loc in panoul de administrare in care clientii cu abonament ce isi doresc anumite functionalitati sau integrari pot sa adauge propuneri spre votare si apoi implementare in platforma.

Cum functioneaza?

Daca esti clientul nostru, in RoadMap gasesti ideile propuse pana acum si poti sa votezi pentru cele pe care le-ai dori implementate.

Daca ai o idee care nu a fost propusa inca, poti sa adaugi o propunere noua (cum ti-ai dori sa functioneze un anumit modul, ce functionalitate noua e necesara in magazinul tau si ar fi utila si celorlalti clienti, ce integrare / cu ce furnizor de servicii etc.).

Aceasta va fi moderata la nivel intern de catre echipa noastra si, daca trece de validare, merge spre votare si apoi implementare.

Practic, oferim clientilor nostri mai mult control asupra modului in care evolueaza platforma Gomag!

Citeste mai multe detalii in articolul Gomag RoadMap – Esti clientul nostru? De azi poti sa propui / votezi functionalitatile dorite.

2. Iti poti crea singur magazinul, fara sa stii cod.

Daca ma cunosti de ceva vreme, stii care e filozofia mea: antreprenorii sunt oameni ocupati.

Exista atat de multe detalii care iti ocupa timpul – gestionarea magazinului, negocierile cu furnizorii, gestiunea comenzilor, produsele etc. – incat nu iti ramane suficient timp sa mai fii si programator. Sau specialist de marketing.

Daca nu ma crezi pe cuvant, poti discuta cu orice alt antreprenor de pe piata.

Si hai sa recunoastem, daca ai putin timp disponibil dupa ce faci toate astea, tot ce visezi e sa te relaxezi putin, sa stai cu familia, sa calatoresti sau sa te ocupi de pasiunile tale – nu sa petreci si mai mult timp rezolvand bug-uri si modificand codul in magazin.

Asa ca, daca iti faci magazinul online pe platforma Gomag, 99% dintre lucruri pot fi rezolvate din cateva click-uri. Restul de 1% – dezvoltari avansate, probleme, cerinte suplimentare – intra in grija echipei noastre tehnice.

teme-platforma-gomag

Pe deasupra, asiguram super asistenta pentru clientii nostri, gratuit.

Tipurile de asistenta – pe tichet, email, telefonic sau account manager dedicat – depind in functie de abonamentul ales. Insa, la baza, colegii mei de la suport sunt aici sa iti raspunda la intrebari si cereri indiferent de abonament.

Citeste si: Ce Este O Platforma eCommerce Inchiriata?

3. Iti oferim gratuit informatiile de care ai nevoie sa vinzi mai mult.

Am avut multe idei si am facut multe greseli de-a lungul timpului dar un lucru pe care nu l-am regretat niciodata e acesta: anual investim enorm de multi bani, timp, energie, resurse, pentru a crea materiale si oportunitati gratuite pentru antreprenorii romani.

Cand alegi sa iti faci magazinul pe platforma Gomag, nu iti iei doar un alt abonament.

Instantaneu, intri intr-o comunitate de mii de oameni care nu se dau in spate de la a impartasi cu ceilalti tot ceea ce stiu.

In primul rand, avem grupul eCommerce cu Gomag, un punct de intalnire virtual pentru toti membri comunitatii noastre – oameni seriosi si implicati in tot ceea ce inseamna vanzarea online.

Poate au ani buni de experienta in spate sau poate doar acum au inceput sa isi doreasca un business. Insa indiferent de nivelul de experienta, tot vei primi raspunsuri, inspiratie si idei care sa te ajute si pe tine.

academia-ecommerce

Tot noi am creat Academia de eCommerce Gomag, loc in care publicam materiale premium pentru toti cei interesati de comertul electronic. Clientii nostri, insa, au beneficii extra, reduceri uriase sau chiar gratuitati pentru aceste materiale.

Sigur ca pun la socoteala si blogurile Gomag & GoFunnel, modulul Academia (care e integrat nativ in platforma), intalnirile cu clientii si… evenimentele!

evenimente-gomag

Evenimentele Gomag se intampla periodic in cele mai mari orase din tara, Bucuresti, Cluj, Timisoara si nu numai.

Reprezinta ocazii in care poti sa inveti, sa pui intrebari, sa primesti raspunsuri atat de la noi cat si de la ceilalti participanti – multi dintre ei clienti Gomag, la randul lor.

De asemenea, am creat parteneriate cu diversi furnizori de servicii de marketing, design, SEO, fotografie de produs, hosting, recrutare etc. Te ajutam sa iei legatura cu oameni foarte buni la ceea ce fac in eCommerce – practic functionam ca un intermediar, facandu-ti cunostinta cu furnizori de servicii de incredere.

Aici poti descoperi lista cu Partenerii Gomag si sa alegi spre cine doresti sa iti externalizezi sarcinile.

Vezi povesti de succes de la clientii Gomag

Si nu in ultimul rand, noi am creat primul summit 100% online din Romania, Gomag Virtual Summit. E un eveniment urias pe parcursul a mai multor zile in care aducem impreuna zeci de speakeri talentati, mii de participanti, cateva zeci de ore de continut video, dar si beneficii pentru clientii nostri.

Avem zeci de ore de continut video disponibil gratuit in Academia de eCommerce!

Citeste si: Am ales platforma Gomag. Ce trebuie sa fac acum?

Stiu ca pare greu de crezut (chiar si concurentilor nostri li se pare greu de crezut 🙂 ).

La Gomag, avem o misiune si +30 de oameni care lucreaza impreuna pentru aceeasi misiune: sa crestem piata de eCommerce din Romania, in general, si vanzarile clientilor nostri, in particular.

Vrei un magazin online dotat cu tot ce trebuie pentru vanzari online profitabile? Vrei sa ai certitudinea ca nu esti singur ci ai alaturi o comunitate de oameni seriosi care sa te ajute sa cresti?

Incearca platforma Gomag gratuit pentru 15 zile.

Ai 15 zile sa decizi daca e solutia potrivita pentru tine (desi majoritatea clientilor se hotarasc in 5), timp in care poti chiar incepe sa vinzi in mod real!

Cosmin Daraban