Ecosistemul Gomag avanseaza de la zi la zi.
Asa ca ne straduim sa te tinem mereu la curent.
Andreea revine aproape lunar cu un articol doldora de noutati legate de platforma, iar pe blog si YouTube incercam constant sa exemplificam cum poti folosi functiile Gomag la maximum pentru a-ti creste vanzarile si business-ul.
Modulele si setarile posibile au ajuns la ordinul sutelor. De asemenea, in Gomag Apps gasesti peste 170 de aplicatii si integrari gata sa fie activate.
Am mai discutat despre cateva dintre ele, dar azi as vrea sa ne concentram pe o aplicatie interesanta si utila, despre care am vorbit prea putin.
Comenzi Rapide.
Vrei sa stii ce avantaje iti ofera aceasta aplicatie? Vrei idei pentru maximizarea performantei cand o folosesti? Ramai alaturi de noi, pentru ca vei descoperi raspunsuri si idei practice, in randurile de mai jos.
Cuprins 5 Idei pentru aplicatia Comenzi Rapide Gomag
- Promoveaza comanda rapida catre clientii cu acest tipar comportamental
- Promoveaza comenzi rapide pentru cererea de oferte personalizate
- Atrage lead-uri fierbinti, minimizand pasii de comanda
- Creste valoarea cosului cu upsell si cross-sell
- Promoveaza optiunea vizibil in magazin si in materialele promotionale
1. Promoveaza comanda rapida catre clientii cu acest tipar comportamental
Noi am observat ca optiunea Comenzi rapide este folosita in numeroase si variate nise, in special produse pentru copii, dar si consumabile, IT, telefoane mobile, home & deco etc.
Decizia ta depinde de tipul tau de public, pana la urma.
Urmareste comportamentul segmentelor tale de clienti si vezi daca prefera sa interactioneze direct cu tine, in loc sa finalizeze comanda online.
De exemplu, in fashion se mai intampla des acest scenariu.
Uita-te de asemenea, la aspecte demografice legate de audienta. Multi utilizatori din mediul rural prefera sa mearga pe comanda telefonica (iar in acest caz scoti obligativitatea adresei de email), la fel si utilizatorii de varsta a doua.
Alti consumatori sunt grabiti, poate pentru ca au doar o mica pauza la dispozitie in care sa aleaga produsul dorit sau sunt prea ocupati cu altceva, si fac comenzi rapide pe numele cui poate vorbi la telefon pentru a completa comanda.
E vital sa te uiti atent la clientii tai.
Daca identifici comportamente sau obiceiuri ce semnalizeaza preferinta pentru comenzi fara cont sau comenzi telefonice, ai sanse mari sa obtii rezultate bune prin activarea aplicatiei Comenzi Rapide.
Important este sa specifici ca exista aceasta optiune in site si sa iti instruiesti clientii din prima spre butonul de Comanda Rapida.
Citeste si: 8 aplicatii Gomag pentru Fashion – cum iti propulsezi vanzarile
2. Promoveaza comenzi rapide pentru cererea de oferte personalizate
O alta metoda pentru folosirea aplicatiei Comenzi Rapide este sa o promovezi ca pe un buton care poate oferi clientilor preturi diferite fata de cele afisate, si oferte personalizate.
Am observat aceasta strategie in cateva magazine online. In cazurile respective, campania era anuntata prin intermediul unui popup CTA, cu buton catre numarul de telefon / WhatsApp.
Poti sa obtii insa informatii specifice despre produsul sau produsele vizate, daca folosesti in schimb Comenzi Rapide.
Asa iti va fi mai usor si tie sa gestionezi comanda respectiva in timp ce discuti si negociezi cu clientii la telefon, fie ca vor sa cumpere o singura bucata din produsul selectat initial, vor sa adauge si alte produse sau vor sa cumpere la cantitate.
La fel ca la punctul precedent, e important sa promovezi si sa evidentiezi aplicatia, impreuna cu idei pentru ce pot obtine clientii cand o folosesc – ghideaza-i pas cu pas pentru a le vinde mai mult.
De exemplu, poti face o notificare spre comanda rapida in fiecare descriere mica de produs.
Citeste si: 10 Aplicatii Gomag care te ajuta sa iti dublezi vanzarile in magazin
3. Atrage lead-uri fierbinti, minimizand pasii de comanda
Lead generation este o tactica must have pentru absolut toate industriile. In definitiv, este mult mai dificil sa incerci sa vinzi unui consumator complet necunoscut de la primul punct de contact cu acesta.
Pe de alta parte, extrem de rar cunosti cu exactitate gradul de interes al clientului pentru magazinul si produsele tale, fara sa o spuna specific.
Aplicatia Comenzi Rapide e o metoda prin care poate face asta. Faptul ca alege sa acorde timp pentru a completa formularul respectiv si selecteaza un anumit produs, iti transmite tie multiple lucruri.
Acesta este un lead fierbinte, interesat de un produs specific, pe care il poti contacta rapid pentru a confirma si finaliza comanda, dar si pentru a-i vinde mai mult.
Deschiderea unui punct de contact in timp ce initiativa vine din partea clientului inseamna pentru tine o multime de oportunitati, atat acum, cat si recurent, de fiecare data cand clientul respectiv va mai avea nevoie de produsele tale.
Citeste si: 8 Aplicatii Gomag pentru Casa & Gradina pe care sa le folosesti imediat
4. Creste valoarea cosului cu upsell si cross-sell
Continuand ideea de mai sus, odata ce clientul ti-a dat datele de contact in legatura cu produsul ales, atunci cand tu il suni pentru a-i cere datele necesare finalizarii comenzii (date de expediere, de plata, de facturare etc.), nu te opreste nimeni sa faci mai mult de-atat.
Poti, de exemplu, sa ii oferi informatii suplimentare despre produsul in cauza, astfel incat sa ii raspunzi la potentiale obiectii si sa acoperi posibile nelamuriri.
Sau poti sa ii recomanzi produse mai complete, la preturi mai mari (upsell), ori accesorii si servicii extra, care sa completeze modul de functionare a produsului ales initial.
De exemplu, poti recomanda consumabile, cum ar fi filtre pentru o cana filtranta, sau o experienta fantastica la primirea coletului cand comanda un cadou expediat direct la destinatar, prin impachetarea acestuia in hartie speciala, adaugarea unei felicitari personalizate, a unei sticle de vin cu eticheta personalizata sau expediere intr-o anumita zi, la o anumita ora.
Depinde, sigur, de modelul tau de business, de produsele pe care le vinzi si serviciile extra pe care le poti oferi.
Insa daca tot ai optiunea Comenzi rapide in magazin si clientii o folosesc, nu pierde oportunitatea de a-ti creste valoarea medie a cosului si profitul!
Citeste si: 6 Modalitati Prin Care Poti Creste Valoarea Medie A Comenzilor
5. Promoveaza optiunea vizibil in magazin si in materialele promotionale
Secretul pentru ca aceasta aplicatie (si nu numai) sa iti aduca rezultate bune – sa fie folosita real, nu e doar un alt buton pe paginile tale de produs este… sa o promovezi!
Foloseste bannere, hellobar, icon de trust, pop-up-uri, micro-copy in descrierile de produs, mentioneaza optiunea la Cum comand si fa mentiuni ocazionale in mediile detinute (social media, email marketing, blog) in care le spui clientilor tai ca au optiunea de Comanda rapida in magazin, cum o pot folosi si ce se intampla dupa ce o folosesc.
Nu iti lasa clientii sa se impiedice de acest buton. Instruieste-i chiar tu cum si ce sa faca pentru a obtine X si Y beneficii.
Avantajul pentru tine este ca in acest fel vei obtine comenzile clientilor ce nu vor sau nu pot sa finalizeze comenzi online in acel moment, dar cu un influx de date initial mai mare decat daca te-ar contacta direct la telefon, pe email sau pe WhatsApp (pentru ca stii din start ce produs anume au nevoie).
Citeste si: Cum decizi ce aplicatii Gomag sa folosesti in magazin
Recomandarea mea este sa testezi aplicatia Comenzi Rapide in magazinul tau online, pentru cel putin 2 luni, indiferent de ce vinzi.
Maximizeaza-i impactul prin promovare – asa cum ai aflat mai sus – si vezi ce reactii are audienta ta.
Poti oricand sa o activezi sau sa o dezactivezi, daca nu functioneaza pentru tine, pentru ca nu este legata anume de un tip de abonament.
Pana nu o incerci, nu vei stii precis ce rezultate are, nu-i asa?
PS. Fa si tu parte din ecosistemul Gomag si propulseaza-ti afacerea online cu o platforma eCommerce solida, sustinuta de o echipa cu peste 18 ani de experienta in domeniu.
Hai si tu la Gomag, alaturi de +4000 de afaceri. Testeaza 15 zile gratuit!
- Idei si organizare pentru procesul de productie in compania ta - noiembrie 19, 2024
- Pornind de la inspiratie in retail: cum sa captivezi clientii in acest sezon - noiembrie 12, 2024
- 5 Metode Dovedite sa iti cresti Afacerea Online - noiembrie 5, 2024