Pagina Despre noi a site-ului tau este primul punct in care realizezi o conexiune intre tine si client.
Aceasta il informeaza pe utilizator ca in spatele site-ului lucreaza o echipa reala, umana.
Dedicata sa ii asigure o experienta placuta pe parcursul vizitei si conversiei sale.
Iti recomandam sa acorzi atentie acestei pagini si sa o realizezi cat mai profesionist, pentru a-i determina pe clienti sa continue vizita in restul paginilor si, in cele din urma, sa cumpere.
Pagina Despre noi a site-ului tau ar trebui sa arate astfel:
In primul ecran afiseaza-ti logo-ul si spune-i clientului care este povestea afacerii tale.
Ai deja logo-ul in partea stanga, asa cum apare in intregul magazin.
Noi iti recomandam sa folosesti un ton narativ, sa spui o poveste deoarece, in acest fel, trezesti emotiile clientilor tai (emotiile sunt cele care determina conversia).
Daca afacerea ta este potrivita pentru o abordare amuzanta, foloseste cu incredere umorul.
Daca afacerea ta are un aer elegant si sofisticat, utilizeaza o abordare care sa ii trezeasca exact aceasta senzatie.
Creeaza descrierea pentru pagina Despre Noi in functie de specificul afacerii tale, dar si de profilul clientului tau ideal.
De exemplu, daca publicul tau este in majoritate masculin, nu se potriveste tonul afectat si povestile emotionante.
Iar daca publicul este in majoritate feminin, nu se potrivesc abordarile dure si directe.
Important!
Incearca sa te axezi in poveste pe principalele beneficii pe care le castiga clientul, pune-i nevoile si dorintele pe primul loc si vorbeste mai putin, strict, despre tine.
De exemplu, ii poti spune ca ai fost si tu in postura lui de client si ai cautat anterior produsul pe care il vinzi, in alte magazine dar nu ai fost multumit de calitate, ingrediente, forma etc.
Prin urmare, ai depus munca grea pentru a-i pune la dispozitie un produs mult mai bun, care este solutia perfecta pentru nevoile lui.
In pagina Despre Noi arata-i care este procesul din spatele crearii produsului si a etapelor pe care le parcurge pana la forma finala, sub care ajunge la client.
Clientul vrea sa stie totul despre produsele pe care le vinzi, astfel ca va aprecia aceasta sectiune, mai ales daca folosesti imagini, video, gifs etc.
Poti sa prezinti toate aceste informatii sub forma unui istoric daca ai o anumita vechime pe piata de eCommerce, iar pentru fiecare etapa din dezvoltarea site-ului tau foloseste imagini sugestive si o tonalitate prietenoasa.
Daca ai certificate sau ai castigat premii si diplome, spune-le clientilor care este contextul in care le-ai obtinut si care este gradul lor de importanta. Arata-le ca esti de incredere, afisand aceste certificari.
Sunt utile certificatele din cadrul industriei in care activezi, diplomele (de exemplu, daca ai castigat vreo competitie GPeC, pe nisa ta).
Tot aici, afiseaza testimoniale ale clientilor multumiti.
Poti folosi titluri de tipul: “Ce spune lumea despre noi”, “Lasam clientii sa vorbeasca despre noi”, “Parerea clientilor” etc.
De asemenea, daca ai fost mentionat in presa si pe bloguri importante, ofera utilizatorilor un link prin care pot avea acces la articole.
Ai grija sa le pui la dispozitie harta cu pozitia exacta in care se afla sediul social al firmei tale sau, daca este cazul, locatia magazinelor fizice.
Aceasta trebuie completata de prezenta datelor de contact, adrese de returnare a produselor, programul de lucru (in general, pentru posibilitatea in care exista comenzi telefonice) si datele complete ale firmei.
Important! Daca ai o echipa alaturi de care lucrezi, nu o ascunde.
Mentioneaza numele angajatilor tai si afiseaza poze cu acestia, functia pe care o ocupa, citate etc.
Dupa ce ai mentionat informatiile de mai sus, in partea inferioara a site-ului poti directiona clientii spre paginile din site/blogul magazinului pe care esti interesat sa ajunga.
Mai poti insera un buton de call-to-action spre un landing page, le poti propune la se aboneze la newsletter etc., in functie de obiectivul setat.
Tot in partea de jos afiseaza si butoane prin care clientul sa ajunga pe paginile tale de pe retelele de socializare.
Pentru mai multe sanse de click, ai grija sa fie afisate in permanenta intr-un meniu vertical dar si in partea de jos a paginii.
Pentru ca tu sa ai la dispozitie o schema vizuala pentru cum ar trebui sa arate pagina Despre Noi a site-ului tau, designerii nostri au creat un infografic sugestiv, cu datele complete necesare.
Vezi si infografic pagina de produs.
- Cum vinzi mai mult cu ajutorul datelor – Gomag Insights & rapoartele magazinului tau online - decembrie 10, 2024
- Cum sa eviti greselile de incepator si sa minimizezi riscurile - decembrie 3, 2024
- Reguli de aur cand vrei sa vinzi pe Pinterest - noiembrie 26, 2024
Multumesc pentru sfaturile utile oferite. Cu siguranta, sfaturile voastre vor ajuta multe business-uri la inceput de drum!
Mult succes!
Acum ne ocupam de „umplerea’ magazinului. Exact la aceasta rubrica ne întrebam ce ar fi mai potrivit sa povestim. Publicul nostru țintă este majoritar feminin, sfatul a venit la momentul oportun. Mulțumim!