Daca tocmai ti-ai lansat magazinul online, atunci cel mai probabil te lovesti des de problema bugetului limitat.
Nu vrei sa investesti mai mult decat poti recupera intr-un timp scurt si nici eu nu iti recomand sa faci asta.
In schimb, iti voi arata o metoda eficienta de a-ti promova inteligent produsele cu un buget mic.
Urmeaza cei trei pasi de mai jos:
1. Alege produsul vedeta
Produsul vedeta este acel produs care e locomotiva, care crezi tu ca iti poate genera o masa mare de clienti, pentru ca ulterior sa faci vanzare spre cei multumiti.
De regula produsul vedeta trebuie sa fie foarte bun, cunoscut de tine si la un pret accesibil.
Ma adresez in cazul asta in special celor care incep primele campanii de marketing, cu un buget limitat.
2. Creeaza continut pentru acel produs
Ma refer aici la documentarea si descrierea de produs, acea super descriere pe care o mentionez in toate articolele si evenimentele mele:
- cu poze
- cu text foarte mult
- cu review-uri de la clienti
- cu beneficii
- elemente tehnice
- chiar si cu video
- cu tot ce se poate.
Nu te opri la asta, incearca sa promovezi si pe Facebook imagini cu produsul.
Daca poti sa faci propriul tau video cu produsul, pune-l pe YouTube, pune-l si pe Facebook, creeaza-ti o audienta fata de acel produs si da, poti veni cu campanii de Remarketing.
3. Porneste campanii PPC
Dupa ce ai ales produsul vedeta, ai facut continutul, cu postari si articole pe blog despre produs, gama sau ce probleme rezolva produsul tau incepe primele campanii PPC.
Aici ma refer si la Google Ads si la Facebook Ads.
De ce spun sa faci campanii PPC pe produs?
Pentru ca este foarte ieftin, este mult mai ieftin sa promovezi un produs, decat o categorie de produse sau intreg site-ul.
Astfel, costurile tale scad, iar sansele de a face o conversie cresc foarte mult.
Foarte important este sa faci follow up la clientii care au achizitionat prin acest tip de campani.
Si mai important este sa imi lasi feedback-ul tau si sa pui in practica toate informatiile prezentate :).
- Cum sa iti pastrezi clientii cand totul costa mai mult - aprilie 15, 2025
- Funnel intern in afacerea ta: cum maximizezi productivitatea si rezultatele - aprilie 8, 2025
- GoMag si BusinessLeague fac echipa de lux impreuna. Modelul LuxuryBeauty.ro - martie 25, 2025